Pogoda
Warszawa

Zmień miejscowość

Zlokalizuj mnie

Popularne miejscowości

  • Białystok, Lubelskie
  • Bielsko-Biała, Śląskie
  • Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie
  • Gdańsk, Pomorskie
  • Gorzów Wlk., Lubuskie
  • Katowice, Śląskie
  • Kielce, Świętokrzyskie
  • Kraków, Małopolskie
  • Lublin, Lubelskie
  • Łódź, Łódzkie
  • Olsztyn, Warmińsko-Mazurskie
  • Opole, Opolskie
  • Poznań, Wielkopolskie
  • Rzeszów, Podkarpackie
  • Szczecin, Zachodnio-Pomorskie
  • Toruń, Kujawsko-Pomorskie
  • Warszawa, Mazowieckie
  • Wrocław, Dolnośląskie
  • Zakopane, Małopolskie
  • Zielona Góra, Lubuskie

GIS wycofuje produkty. Chodzi o jedną z najpopularniejszych marek

Główny Inspektor Sanitarny poinformował o wycofaniu z obrotu sosów jednej z najpopularniejszych marek. Powodem okazała się duża obecność glutenu w produkcie, która może wywołać reakcję alergiczną u osób z nietolerancją tego składnika. Jak przekazała firma Nestle, produkty nie były właściwie oznaczone.

GIS wydał ostrzeżenie. Chodzi o wycofanie sosów popularnej marki
GIS wydał ostrzeżenie. Chodzi o wycofanie sosów popularnej marki /pixabay.com

Firma Nestlé Polska S.A. zawiadomiła Główny Inspektor Sanitarny o dobrowolnym wycofaniu z obrotu i od konsumentów określonych partii trzech sosów jednej z popularnych marek. 

Powodem wycofania produktów jest wykrycie obecności glutenu w surowcu wykorzystanym do produkcji tych sosów.

"Ich spożycie może mieć niekorzystny wpływ na osoby z nietolerancją glutenu lub alergią na pszenicę" - przekazała w komunikacie firma Nestle. Jak dodała, produkty nie zostały opatrzone na etykietach informacją o obecności glutenu. 

Ostrzeżenie GIS. Chodzi o produkty popularnej marki

Produkty objęte wycofaniem to:

Winiary Sos boloński 500 g, Nr partii 240423B/1 oraz Nr partii 240423C/

Winiary Sos pomidorowy do Spaghetti 500 g, Nr partii 240422A/1 oraz Nr partii 240422B/1

Winiary Sos amerykański BBQ z syropem z palonego cukru 348 g, Nr partii 240420A/1 oraz Nr partii 240421A/1

"Jesteśmy przekonani, że jest to odosobniony przypadek. Dokładamy wszelkich starań, aby ciągle podnosić nasze standardy produkcji. Podjęliśmy wszystkie niezbędne działania, aby rozwiązać tę kwestię" - przekazała w komunikacie marka Nestle. Tym samym przeprosiła klientów i konsumentów za zaistniałą sytuację. 

-----

Bądź na bieżąco i zostań jednym z ponad 200 tys. obserwujących nasz fanpage - polub Interia Wydarzenia na Facebooku i komentuj tam nasze artykuły!

"Powyżej 500 wakatów". Bodnar w "Gościu Wydarzeń" o braku sędziów/Polsat News/Polsat News
INTERIA.PL

Zobacz także