Kontrowersyjny właściciel Twittera od czasu przejęcia popularnej platformy społecznościowej wprowadza w niej nieustannie zmiany. W ciągu kilku ostatnich miesięcy wprowadził już m.in. płatną wersję platformy - Twitter Blue, ograniczoną liczbę przeglądania wpisów, ale jak się okazuje był to dopiero początek zmian. Twitter przejdzie niespodziewany rebranding. Znamy już nowe logo i, prawdopodobnie, nazwę. Czytaj także: Tysiące zgłoszeń awarii Twittera. Elon Musk zabrał głos Elon Musk zmienia logo i nazwę Twittera W ramach zmian Elon Musk zapowiedział zastąpienie charakterystycznego ptaka na niebieskim tle znakiem "X". "X.com wskazuje teraz na https://twitter.com/. Logo X zostanie opublikowane jeszcze dzisiaj" - napisał w niedzielę Musk. Zapytał też użytkowników na jakie sformułowanie zmienić słowo "tweetować". I jak zapowiedział, tak uczynił i w niedzielę opublikował w mediach społecznościowych nowe logo. I jak można zobaczyć, kolor platformy zmienił się z niebieskiego na czarny. Musk poinformował, że ewentualny sprzeciw i negatywne opinie nie powstrzymają go przed wprowadzeniem zmian. "Szczerze mówiąc, uwielbiam negatywne opinie na temat tej platformy. Znacznie lepsze niż jakieś wścibskie biuro cenzury!" - napisał w jednym z wpisów. Zmiany Muska na Twitterze Jak przypomina CNN, Elon Musk przebudował stronę po tym, jak przejął ją pod koniec października 2022 r. Kupił platformę za 44 miliardy dolarów. Zmiany wprowadził nie tylko dla użytkowników, ale także wewnątrz firmy. Drastycznie zredukował personel, zaczął nadzorować kontrowersyjne zmiany polityczne, na swoim koncie dzielił się teoriami doprowadzającymi do burzliwych sprzeczek. Jednak, jak podkreślają amerykańskie media, zmiany nie pomagają firmie. Platforma jest zadłużona i grozi jej bankructwo. Dodatkowo w lipcu została uruchomiona platforma Threads, która stwarza bezpośrednie zagrożenie dla Twittera. Prawnicy Muska już zapowiedzieli pozew przeciwko twórcom platformy, zarzucając kopiowanie Twittera. "New York Times", powołując się na wewnętrzną prezentację firmy, przekazał, że przychody reklamowe Twittera w USA w ciągu pięciu tygodni od 1 kwietnia do pierwszego tygodnia maja zmniejszyły się o 59 proc. rok do roku. *** Bądź na bieżąco i zostań jednym z 200 tys. obserwujących nasz fanpage - polub Interia Wydarzenia na Facebooku i komentuj tam nasze artykuły!