Z danych serwisu Down Detector wynika, że problemy klientów z dostępem do systemów Alior Banku pojawiły się w czwartek około godziny 12:30. Przed godziną 14 w mediach społecznościowych banku zamieszczono krótkie oświadczenie. "Obecnie mogą występować problemy z prawidłowym funkcjonowaniem systemów Alior Online i Alior Mobile. Trwają prace nad przywróceniem ich prawidłowego działania" - napisano. "Przepraszamy za niedogodności" - dodano. Alior Bank - awaria systemów. Klienci bez dostępu do kont W komentarzach bezpośrednio pod postem, a także w innych serwisach klienci banku nie kryją zdenerwowania. "W takich godzinach brak dostępności do swoich środków to jakiś żart" - oceniła surowo jedna z klientek. Z najnowszych wpisów, na które administrator banku odpowiada w komentarzach, wynika, że bank wciąż nie wie, ile potrwa przywrócenie systemów do normalnego działania. "Nie znamy jeszcze czasu usunięcia awarii. Nasz zespół intensywnie pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu" - brzmi komentarz z godz. 15:12. We wpisach klientów wybrzmiewa także, że to w ostatnim czasie kolejna awaria systemów. Problemy w Alior Banku pojawiły się ostatnio dokładnie miesiąc temu - 3 września. Wtedy użytkownicy także nie mogli dostać się na swoje konta, raporty o utrudnieniach schodziły z całej Polski, zarówno w przypadku przeglądarki, jak i aplikacji mobilnej. ----- Bądź na bieżąco i zostań jednym z 200 tys. obserwujących nasz fanpage - polub Interia Wydarzenia na Facebooku i komentuj tam nasze artykuły!