Próbował wysiąść z lecącego samolotu. Obezwładnili go taśmą klejącą
Pasażer chciał opuścić lecący samolot. Gdy załoga nie zgodziła się na otworzenie drzwi maszyny Kanadyjczyk wpadł w amok i próbował sam wydostać się z pokładu. Z pomocą obsłudze przyszli inni pasażerowie, którzy obezwładnili mężczyznę przy pomocy taśmy klejącej. Ostatecznie pasażer resztę podróży odbył na leżąco. Miał skrępowane ręce i nogi.
Do zdarzenia doszło na pokładzie samolotu linii American Airlines lecącego we wtorek do Dallas w Teksasie. W trakcie podróży jeden z pasażerów - jak podaje ABC News, obywatel Kanady - podszedł do stewardesy i poprosił o otworzenie drzwi samolotu. Jego prośba spotkała się oczywiście z odmową, jednak to nie spodobało się podróżnemu.
Kanadyjczyk próbował przedostać się do drzwi. Na drodze stanęła mu obsługa. Pasażer stał się agresywny i odepchnął stewardessę. Gdy kobieta upadła, inni pasażerowie ruszyli na pomoc, próbując obezwładnić napastnika, który wciąż prosił o opuszczenie samolotu.
USA. Chciał otworzyć drzwi samolotu. Powstrzymali go inni pasażerowie
W pewnym momencie ktoś z załogi samolotu podał pasażerom taśmę klejącą. Ci przy jej użyciu związali nogi i nadgarstki mężczyzny. Ponadto przewrócono go na brzuch i dalszą część lotu miał spędzić na leżąco.
- Szedł do drzwi. Więc po prostu złapałem tego gościa od tyłu i powstrzymałem go przed pociągnięciem za tę rzecz na drzwiach - powiedział ABC News Doug McCright, jeden z pasażerów, który obezwładnił mężczyznę.
USA. Stewardesa trafiła do szpitala. Wszczęto śledztwo
Z całej sytuacji sporządzono raport, a sprawą zajęły się odpowiednie służby. Po wylądowaniu funkcjonariusze zabrali pasażera na badania lekarskie.
Pomocy potrzebowała również poturbowana stewardesa, która trafiła do szpitala. Podczas próby zablokowania niesfornego pasażera doznała urazu nadgarstku i szyi.
Z przekazu wynika, że Federalna Administracja Lotnictwa wszczęła śledztwo w tej sprawie, jednak na razie nie dokonano żadnych aresztowań. Linia American Airlines współpracuje ze służbami. "Bezpieczeństwo naszych klientów i członków zespołu jest naszym najwyższym priorytetem. Dziękujemy naszym pracownikom i klientom za poradzenie sobie z trudną sytuacją" - przekazał rzecznik linii lotniczych w wydanym oświadczeniu.
Źródło: NBC News
----
Bądź na bieżąco i zostań jednym z 200 tys. obserwujących nasz fanpage - polub Interia Wydarzenia na Facebooku i komentuj tam nasze artykuły!