Reklama

Reklama

Kuriozalna sytuacja na lotnisku. Wideo hitem internetu

Pasażer linii easyJet nie chcąc dopłacać za nadbagaż, próbował udowodnić pracownikowi lotniska, że jego walizka spełnia standardy bagażu podręcznego. Nagranie nierównej walki mężczyzny z walizką stało się hitem internetu. Wideo ma już prawie 2,5 mln wyświetleń.

Każdy, kto choć raz podróżował samolotem tanich linii lotniczych zna ten dylemat - spakować się w mały bagaż podręczny, czy dopłacić za bagaż rejestrowany, który często kosztuje więcej niż sam lot.

W linii easyJet za bagaż podręczny uznaje się pakunek o wymiarach 45 x 36 x 20 cm, który zmieści się pod siedzeniem w samolocie.  

Aby rozwiać wątpliwości na wielu lotniskach stoją specjalne stelaże, które pomagają podróżnym sprawdzić, czy ich bagaż podręczny mieści się w normie.

Blisko 2,5 mln wyświetleń

W mediach społecznościowych opublikowano niedawno nagranie, na którym widać jak jeden z pasażerów próbował udowodnić pracownikowi lotniska, że jego walizka ma zalecane wymiary i można ją traktować jako bagaż podręczny.

Reklama

Mężczyzna był tak zdeterminowany, że próbował na siłę wcisnąć swoją walizkę w sztywne ramy stelaża. Ugniatał ją i kopał, aż w końcu się udało. To jednak nie koniec całej historii. Po tym, gdy mężczyzna udowodnił, że jego bagaż spełnia wymagania, pojawił się jednak problem z wyjęciem walizki ze stelaża.

Nagranie ze zdarzenia została opublikowane na TikToku i stało się hitem. Do tej pory wideo pokazujące nierówną walkę mężczyzny z walizką zostało wyświetlone blisko 2,5 mln razy.

Nie wiadomo, czy historia miała szczęśliwe zakończenie i mężczyzna bez problemu wsiadł ze swoim bagażem podręcznym na pokład samolotu.

W odpowiedzi na nagranie linia easyJet wydała oświadczenie. "Nasza załoga naziemna musi mieć pewność, że bagaże podręczne klientów nie przekraczają maksymalnych wymiarów, aby bezpiecznie zmieściły się w wydzielonym miejscu, w którym muszą być schowane. Dlatego klienci będą czasami proszeni o sprawdzenie tego, za pomocą naszego miernika wielkości bagażu na lotnisku. Wyraźnie informujemy klientów o maksymalnych wymiarach bagażu podręcznego podczas rezerwacji, e-mailem przed podróżą, a informacja ta jest widoczna również na kartach pokładowych" - poinformowano. 

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy