ITAKA wchodzi w kolejny sezon z nową stroną internetową i zaktualizowaną aplikacją

Artykuł sponsorowany

emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
0
Super
relevant
0
Hahaha
haha
0
Szok
shock
0
Smutny
sad
0
Zły
angry
0
Udostępnij

Pochodzące z Opola biuro podróży ITAKA może zaliczyć do udanych kolejny rok z rzędu. Ten, który zmierza ku końcowi, zapewne też taki będzie. Organizator wakacji Polaków niezmiennie jest liderem wśród biur w Polsce, a w tym roku zadbał nie tylko o nowości w ofercie, ale także całkowicie zmienił swoją stronę internetową i unowocześnił aplikację mobilną.

Plaża na Madagaskarze
Plaża na Madagaskarzemateriały promocyjne

Biuro Podróży ITAKA wchodzi w nowy sezon

Po zakończeniu sezony letniego, ITAKA płynnie przeszła do kolejnego - Zima 23/24, w którym na klientów czekają egzotyczne klasyki, jak Zanzibar, Seszele, Malediwy, czy dostępny tylko w ofercie tego touroperatora - Madagaskar. Nowością na liście jest roztańczona w rytmach samby i kolorowa, jak karnawałowe stroje Brazylia. Ale to nie koniec, bo biuro z Opola już zaprezentowało kolejną wakacyjną ofertę na Lato 2024. Już teraz, korzystając z pakietów benefitów i atrakcyjnych cen w przedsprzedaży, turyści mogą rezerwować pakiety wakacyjne, wycieczki objazdowe, a także urlop w jednej z wielu formuł, jak np. ItaKarma (luksusowe wakacje dla dorosłych) czy ITAKA SMART (wycieczki z elastycznym planem zwiedzania - samodzielnie decydujesz, co robisz na miejscu). Wśród propozycji są oczywiście klasyki, jak uwielbiane Turcja, Grecja, Egipt. Na przyszłoroczny urlop można wybrać także wycieczki ze zwiedzaniem do Szkocji, Chin, Peru, Szwajcarii czy Indii. Na hotelowe pobyty Biuro Podróży ITAKA oferuje np. Tunezję i Maderę, ale także całoroczne kierunki egzotyczne, jak wspomniany Zanzibar i Malediwy czy Wyspy Zielonego Przylądka.

Luksusowe wakacje w tropikach z ITAKĄ / materiały promocyjnemateriały promocyjne

Nowa strona internetowa

Od niedawna wchodząc na stronę ITAKI użytkownicy mogą korzystać z zupełnie nowego serwisu. Po redesignie firma skupiła się na budowaniu pozytywnych doświadczeń użytkownika - nie tylko za sprawą łatwości obsługi i przejrzystego interfejsu, ale także poprzez wygląd, a konkretnie rysunki inspirowane stylem Henriego Matisse’a. Nowy serwis ITAKI to oszczędne w słowa, ale bogate we wszystkie niezbędne informacje opisy oferty, przyjazne i spójne doświadczenia użytkownika, dzięki którym łatwo znajdzie on wszystko, czego potrzebuje. Na stronie pojawiły się inspirujące, eksperckie treści stworzone przez pilotów i rezydentów biura, czytelniejszą prezentację i łatwiejszy wybór typów pokoi w każdej z ofert czy wyszukiwanie w opiniach słów kluczowych dla użytkownika. Nie trzeba już przeglądać tysięcy opinii, aby dowiedzieć się, co hotel oferuje dzieciom. Wystarczy wpisać np. "dla dzieci" czy "dzieci", żeby zobaczyć wszystkie przydatne recenzje. Nowy, minimalistyczny design ma sprawić, że użytkownik nie jest rozpraszany i nic nie zakłóca mu odbioru najważniejszych informacji. Jednocześnie serwis działa szybciej, a czas potrzebny na zarezerwowanie wakacyjnego wyjazdu jest jeszcze krótszy.

Unowocześniona aplikacja w służbie klienta

Tak spektakularne zmiany na stronie internetowej nie mogły nie przełożyć się także na aplikację mobilną. Nowy charakter serwisu, minimalistyczny design i intuicyjność zostały przeniesione także tutaj. Dzięki temu, niezależnie od tego, czy klienci ITAKI korzystają ze strony internetowej na komputerze, tablecie, w formie strony mobilnej czy pobranej aplikacji, w każdym z tych miejsc ich doświadczenia są maksymalnie ze sobą spójne. Wygląd strony, działanie przycisków, formularze, oferta - wszystko jest takie samo lub bardzo do siebie podobne. Czy taka nowa forma - minimalizm i grafiki a’la Matisse przypadną do gustu także użytkownikom mobilnym? Możesz samodzielnie przekonać się, czy wprowadzone usprawnienia i wygląd Ci odpowiadają. Wystarczy ściągnąć appkę na swoje urządzenie mobilne. Aplikację POBIERZ TUTAJ.

Artykuł sponsorowany

Przejdź na