Indie przeżywają istny boom na kuchnię japońską. Klienci walą drzwiami i oknami, aby spróbować dalekowschodnich dań z lokalnymi akcentami. Indie: Mieszkańcy pokochali japońską kuchnię Oczywiście prym wiedzie sushi. Na jednej z popularnych aplikacji do zamawiania żywności najbardziej popularne są wersje: ze szparagami w tempurze, z krewetkami w tempurze oraz chrupiącym kurczakiem. "Szefowie kuchni twierdzą, że na zainteresowanie sushi w Indiach wpłynęła rosnąca liczba japońskich restauracji i barów sushi w całym kraju" - przekonuje portal South China Morning Post. O popularności najlepiej świadczą liczby. Od stycznia 2019 roku sprzedaż sushi przez platformę Swiggy wzrosła o prawie 50 proc. Do japońskiego specjału zaczynają się przekonywać także mieszkańcy mniejszych ośrodków. Boom na japońską kuchnię. Hindusi zakochali się w sushi Inna sprawa to popularność w mediach społecznościowych. Nagranie Anushree Bhutada stało się hitem sieci. Kobieta zademonstrowała danie sushi "dal chawal" w oparciu o indyjską potrawę dal chawal, będącą połączeniem ryżu i soczewicy. Eksperyment odniósł niesamowity sukces, notując blisko 1,5 mln wyświetleń. "Odtworzyłam jedzenie OG - dal i ryż - i zamieniłam je w sushi! Wiem, że to niekonwencjonalne, ale uwielbiałam to małe kreatywne wyzwanie" - napisała we wpisie na Instagramie. Post zebrał masę komentarzy. Część chwaliła połączenie, określając je jako "ekscytujące" i "genialne". Znaleźli się też tacy, dla których danie sushi dal chawal było "zniewagą". *** Bądź na bieżąco i zostań jednym z 200 tys. obserwujących nasz fanpage - polub Interia Wydarzenia na Facebooku i komentuj tam nasze artykuły!