Zmianę znaku firmowego INTERIA.PL poprzedziliśmy badaniami wśród naszych użytkowników. Chcieliśmy poznać Wasze zdanie. - Wybraliśmy projekt uznany za nowoczesny i dynamiczny - mówi Grzegorz Wójcik, wiceprezes Zarządu INTERIA.PL. - Skojarzenia, jakie budzi przyjęta koncepcja plastyczna, dobrze wpisują się w strategię intensywnego rozwoju naszej spółki. W porównaniu z dotychczasową wersją, nowe logo INTERIA.PL odznacza się większą czytelnością. Zachowana została żółto-niebieska kolorystyka, spójna z identyfikacją wizualną radia RMF FM oraz pochylenie liter tworzących napis "INTERIA.PL", zrezygnowano natomiast z postaci smoka Matyldy. Podkreśleniu silnego związku spółki z portalem służy w nowym logo otoczenie obwódką skrótu "PL" i wyeksponowanie poprzedzającej go kropki. Według badania NetTrack instytutu MillwardBrown SMG/KRC, w drugim kwartale br. wskaźnik znajomości spontanicznej INTERIA.PL w grupie użytkowników Internetu kształtował się na poziomie 50,6 proc., a znajomość wspomagana marki wyniosła 76,9 proc. Wyniki te plasują portal w ścisłej czołówce najlepiej rozpoznawalnych witryn w polskiej sieci.