Kasjerka przestrzega klientów Biedronki. Nie rób tego przy kasie
Jedna z pracownic sklepu Biedronka, która aktywnie prowadzi konto na TikToku, opublikowała nagranie ostrzegające klientów tego sklepu. Chodzi o jedno, konkretne zachowanie klientów przy sklepowej kasie.
Kasjerka ze sklepu Biedronka, która znana jest z zamieszczania na TikToku nagrań związanych głównie ze swoją pracą, w piątek opublikowała film ostrzegający klientów tego sklepu.
Krótkie wideo ma pokazać konsumentom możliwe konsekwencje związane z podawaniem numeru telefonu przy kasie na głos. W chwili publikacji tego artykułu film ma już prawie 400 tys. wyświetleń.
Biedronka. Kasjerka ostrzega klientów sklepu
Na nagraniu, kasjerka publikująca film, wciela się w rolę klientki, która wchodzi do sklepu i odbiera połączenie z nieznanego numeru.
- Masakra, piąty raz do mnie dzwoni jakiś obcy numer. Skąd oni mają mój numer - mówi z oburzeniem kobieta.
Po chwili na ekranie widzimy napis "5 minut później..." i przechodzimy do sceny, w której ta sama klientka podaje na głos swój numer telefonu przy kasie podczas płacenia.
Ostrzeżenie dla klientów Biedronki. Uwaga na dane
Nagranie opublikowane w mediach społecznościowych ma być przestrogą dla tych, którzy nie noszą przy sobie karty stałego klienta Biedronki i podczas płacenia podają na głos swój numer telefonu, by "nabić punkty".
Takie zachowanie może doprowadzić do tego, że ktoś stojący w kolejce usłyszy i zanotuje kontakt do nas, aby później wykorzystać go w niepożądany sposób.
Wideo kasjerki ma na celu również przypomnieć, by chronić swoje dane osobowe i zachować ostrożność podczas zakupów.
-----
Bądź na bieżąco i zostań jednym z 200 tys. obserwujących nasz fanpage - polub Interia Wydarzenia na Facebooku i komentuj tam nasze artykuły!