Brak możliwości zakupu biletów kolejowych. Awaria strony i aplikacji POLREGIO
Oprac.: Aleksandra Wieczorek
Na stronie polregio.pl oraz w aplikacji POLREGIO trwa awaria. Podróżni próbujący zakupić bilety kolejowe mogą napotkać problemy. "Prosimy o zakup biletów w kasach biletowych oraz u konduktora" - czytamy w opublikowanym w mediach społecznościowych komunikacie przewoźnika.

Podróżnym, którzy w sobotę chcieli zaplanować nadchodzącą podróż lub w ostatniej chwili szybko kupić bilety na przejazd pociągiem, może się to nie udać. Jak bowiem informuje w swoich mediach społecznościowych POLREGIO, na stronie oraz w aplikacji trwa awaria.
POLREGIO. Awaria strony i aplikacji
W poście na Facebooku możemy przeczytać: "Informujemy, że aktualnie z powodów technicznych strona polregio.pl oraz aplikacja POLREGIO mogą działać nieprawidłowo. Zakup biletów u partnerów również może być czasowo niedostępny".
Podróżni we wpisie zostali w związku z awarią poproszeni o "zakup biletów w kasach biletowych oraz u konduktora". "Trwają intensywne prace nad przywróceniem usług. Przepraszamy za niedogodności" - dodano.
POLREGIO to największy przewoźnik pasażerski w Polsce. Dziennie z jego usług korzysta niemal 300 tys. pasażerów, a na tory wyjeżdża około 1900 pociągów.