Reklama

Brak możliwości zakupu biletów kolejowych. Awaria strony i aplikacji POLREGIO

Na stronie polregio.pl oraz w aplikacji POLREGIO trwa awaria. Podróżni próbujący zakupić bilety kolejowe mogą napotkać problemy. "Prosimy o zakup biletów w kasach biletowych oraz u konduktora" - czytamy w opublikowanym w mediach społecznościowych komunikacie przewoźnika.

Podróżnym, którzy w sobotę chcieli zaplanować nadchodzącą podróż lub w ostatniej chwili szybko kupić bilety na przejazd pociągiem, może się to nie udać. Jak bowiem informuje w swoich mediach społecznościowych POLREGIO, na stronie oraz w aplikacji trwa awaria. 

POLREGIO. Awaria strony i aplikacji

W poście na Facebooku możemy przeczytać: "Informujemy, że aktualnie z powodów technicznych strona polregio.pl oraz aplikacja POLREGIO mogą działać nieprawidłowo. Zakup biletów u partnerów również może być czasowo niedostępny".

Podróżni we wpisie zostali w związku z awarią poproszeni o "zakup biletów w kasach biletowych oraz u konduktora". "Trwają intensywne prace nad przywróceniem usług. Przepraszamy za niedogodności" - dodano.

Reklama

POLREGIO to największy przewoźnik pasażerski w Polsce. Dziennie z jego usług korzysta niemal 300 tys. pasażerów, a na tory wyjeżdża około 1900 pociągów.

Czytaj też: Warszawa-Kraków za 200 złotych? Rozwiewamy wątpliwości pasażerów

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: POLREGIO | bilety | aplikacja | awaria

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy