Podróżnym, którzy w sobotę chcieli zaplanować nadchodzącą podróż lub w ostatniej chwili szybko kupić bilety na przejazd pociągiem, może się to nie udać. Jak bowiem informuje w swoich mediach społecznościowych POLREGIO, na stronie oraz w aplikacji trwa awaria. POLREGIO. Awaria strony i aplikacji W poście na Facebooku możemy przeczytać: "Informujemy, że aktualnie z powodów technicznych strona polregio.pl oraz aplikacja POLREGIO mogą działać nieprawidłowo. Zakup biletów u partnerów również może być czasowo niedostępny". Podróżni we wpisie zostali w związku z awarią poproszeni o "zakup biletów w kasach biletowych oraz u konduktora". "Trwają intensywne prace nad przywróceniem usług. Przepraszamy za niedogodności" - dodano. POLREGIO to największy przewoźnik pasażerski w Polsce. Dziennie z jego usług korzysta niemal 300 tys. pasażerów, a na tory wyjeżdża około 1900 pociągów. Czytaj też: Warszawa-Kraków za 200 złotych? Rozwiewamy wątpliwości pasażerów