Pogoda
Warszawa

Zmień miejscowość

Zlokalizuj mnie

Popularne miejscowości

  • Białystok, Lubelskie
  • Bielsko-Biała, Śląskie
  • Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie
  • Gdańsk, Pomorskie
  • Gorzów Wlk., Lubuskie
  • Katowice, Śląskie
  • Kielce, Świętokrzyskie
  • Kraków, Małopolskie
  • Lublin, Lubelskie
  • Łódź, Łódzkie
  • Olsztyn, Warmińsko-Mazurskie
  • Opole, Opolskie
  • Poznań, Wielkopolskie
  • Rzeszów, Podkarpackie
  • Szczecin, Zachodnio-Pomorskie
  • Toruń, Kujawsko-Pomorskie
  • Warszawa, Mazowieckie
  • Wrocław, Dolnośląskie
  • Zakopane, Małopolskie
  • Zielona Góra, Lubuskie

Kampania reklamowa Krakowa w CNN

Dzisiaj rusza pierwsza międzynarodowa kampania reklamowa Krakowa na antenie CNN International. Specjalny spot promujący miasto, obejrzy około 150 milionów widzów w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce.

- Kraków był już obecny w CNN w ubiegłym roku, kiedy stacja prezentowała cykl zatytułowany 'Rzut oka na Polskę', bo przecież nie sposób realizować program o Polsce z pominięciem naszego Miasta - mówił Prezydent Krakowa, Jacek Majchrowski, podczas prezentacji spotu, która odbyła się w środę (18 lutego) w krakowskim Magistracie. - Cieszę się, że teraz dzięki pośrednictwu CNN będziemy mogli dotrzeć do rzeszy około 150 milionów widzów na świecie i po raz kolejny szczególnie zaprosić ich do Krakowa - dodał Prezydent Majchrowski.

"Wybraliśmy początek roku, bo to jest okres, w którym zaczyna się powoli planować wakacje. W tym roku sprzymierzeńcem może okazać się korzystny dla turystów zagranicznych kurs euro - powiedziała podczas spotkania Grażyna Leja, Pełnomocnik Prezydenta Krakowa ds. Turystyki. - Dowodem tego są choćby liczne imprezy targowe i prezentacje miast, organizowane w pierwszym kwartale roku w całej Europie i na innych kontynentach".

Materiał przygotowany został bezpośrednio przez ekipę CNN przy współpracy Urzędu Miasta Krakowa. Wyświetlany będzie przez cztery tygodnie, w sumie na antenie CNN-u zobaczyć go będzie można 139 razy, z czego 65% w tzw. prime time, czyli najlepszym czasie antenowym.

Spot pokazuje Kraków nie tylko jako miasto zabytków, zobaczyć w nim można migawki krakowskich wydarzeń kulturalnych o randze międzynarodowej - Misteria Paschalia, Sacrum Profanum, Miesiąc Fotografii w Krakowie. - Chodzi o to, aby pokazać Kraków jako miejsce atrakcyjne dla turysty młodego, indywidualnego, grupowego i biznesowego - wyjaśniała Grażyna Leja.

Warto dodać, że kampania reklamowa Krakowa podzielona została na trzy części, które dalej prezentowane będą w CNN kolejno w czerwcu i we wrześniu. Koszt spotu określany jest na poziomie 200 tysięcy dolarów.

INTERIA.PL/PAP

Zobacz także