Zarządca płatnej A4 wyleci z powodu "tajnego aneksu"?

emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
0
Super
relevant
0
Hahaha
haha
0
Szok
shock
0
Smutny
sad
0
Zły
angry
0
Udostępnij

Stalexport wcale nie może być pewien, że nadal będzie zarządzał płatną autostradą A4. Bierzemy pod uwagę fakt, że rozstaniemy się z koncesjonariuszem - przyznaje Lech Witecki w rozmowie z reporterem RMF FM Pawłem Świądrem.

To koniec zarządu Staleksportu?
RMF

Przygotowany dokument to efekt ujawnionych przez naszych reporterów skandalicznych zapisów w tajnym aneksie pozwalających prywatnej firmie dyktować warunki między innymi w sprawie ceny przejazdu trasą.

Co dokładnie znajdzie się w zapisach nowego aneksu, pozostanie tajemnicą. Szef GDDKiA Lech Witecki potwierdza jednak, że taki dokument został przygotowany i co więcej trafił już do ministerstwa infrastruktury. W momencie, kiedy otrzymamy akceptację ministra infrastruktury, który będzie podpisywał tę umowę, wtedy niezwłocznie skontaktujemy się ze Stalexportem i będziemy na ten temat rozmawiać - ujawnił Witecki. Szef GDDKiA przyznał, że brany jest pod uwagę także taki wariant, że trzeba będzie się rozstać z koncesjonariuszem.

Nie wiadomo, jak dużo czasu potrzebuje ministerstwo, by zaakceptować projekt nowego aneksu. Faktem jest jednak, że konsultacje w tej sprawie między resortem a GDDKiA prowadzone są dość intensywnie. Negocjacje ze Stalexportem, jak już się zaczną, mogą trwać wiele tygodni, a nawet miesięcy. Ale z pewnością zakończą się szybciej niż? wygaśnie wydana firmie koncesja; jej termin upływa w 2027 roku.

RMF
emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
0
Super
relevant
0
Hahaha
haha
0
Szok
shock
0
Smutny
sad
0
Zły
angry
0
Udostępnij
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Przejdź na