W przeprowadzonym badaniu Polsat News zajął trzecie miejsce - 48 proc. Polaków zadeklarowało, że ufa tej stacji telewizyjnej. Jedynie Radio Zet (49 proc.) oraz RMF FM (54 proc.) zdołały się uplasować wyżej na liście Reutersa. Na siódmym miejscu znalazła się Interia. Portalowi ufa 43 proc. badanych. - Rolą stacji newsowych jest bezstronne przekazywanie informacji, dlatego zaufanie widzów jest dla nas bardzo ważne. Te badania wskazują, że dobrze spełniamy swoje zadanie. Nie ma chyba większej nagrody dla dziennikarza informacyjnego. Jestem niezwykle dumny, że praca, którą wykonuje cały zespół Polsat News jest dobrze oceniana a dodatkowo cieszy, że jesteśmy lepsi od konkurencji - podsumowuje Piotr Witwicki, dyr. Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat. Na drugim biegunie rankingu znalazły się m.in. tabloidy oraz publiczna telewizja informacyjna. Super Expressowi, Faktowi i TVP Info nie ufa 39 proc. ankietowanych. Reuters podał również średni poziom zaufania do mediów informacyjnych w Polsce, który wyniósł 39 proc. To dało 21. wynik na 47 badanych rynków. Najczęściej wybierane przez Polaków media Badanie Reutersa wykazało również, że Polsat News znajduje się na drugim miejscu, ex aequo z RMF FM, wśród mediów tradycyjnych (telewizja, radio oraz prasa), z których najczęściej korzystają Polacy. Stację wskazało 30 proc. badanych. Na pierwszym miejscu znalazła się część newsowa telewizji TVN (34 proc.). W przypadku mediów online, tuż za podium znalazła się Interia, z której korzysta 21 proc. badanych. W rankingu został również uwzględniony Polsatnews.pl (11 proc.), który wyprzedził m.in. serwisy: wyborcza.pl, radiozet.pl czy tvpinfo.