W komunikacie na rządowej stronie dotyczącej systemu e-Toll dodano, że trwają prace nad przywróceniem poprawnego funkcjonowania usługi. "Aktualnie mogą występować utrudnienia w działaniu Internetowego Konta Klienta (IKK). Pracujemy nad przywróceniem poprawnego funkcjonowania usługi. Za utrudnienia przepraszamy" - napisano w komunikacie. e-Toll nie działa prawidłowo. Zaplanowano prace serwisowe Jak przekazano w innym komunikacie dostępnym na stronie - oprócz niespodziewanego problemu z uiszczeniem opłaty zgłaszanym w ostatnich godzinach przez kierowców - planowane są także prace serwisowe. To również utrudni w godzinach 22:00-23:00 korzystanie z systemu. Co to dokładnie oznacza? Zaznaczono, że w tym czasie "możliwe są niedostępności usług" związanych z rejestracją i obsługą użytkowników w Internetowym Koncie Klienta oraz w Miejscach Obsługi Klienta. e-Toll to system w Polsce, który umożliwia użytkownikom pojazdów ciężkich realizację obowiązku wnoszenia opłaty elektronicznej za przejazdy po płatnych odcinkach dróg w Polsce, zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) - wyjaśniono na stronie dotyczącej systemu. ---- Bądź na bieżąco i zostań jednym z 200 tys. obserwujących nasz fanpage - polub Interia Wydarzenia na Facebooku i komentuj tam nasze artykuły!