Awaria systemu sprzedaży PKP Intercity

emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
0
Super
relevant
0
Hahaha
haha
0
Szok
shock
0
Smutny
sad
0
Zły
angry
0
Udostępnij

Kilka godzin pasażerowie PKP Intercity mieli trudności z kupnem biletów kolejowych przez internet. Po godzinie 8 rano problemy z serwerem sparaliżowały system sprzedaży.

Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneMarek Lasyk/REPORTER East News

Jak mówi Beata Czemerajda z biura prasowego przewoźnika, w tym czasie bilety można było kupić tylko w tradycyjny sposób, czyli na dworcach kolejowych oraz w pociągach. Po kilku godzinach usterka została usunięta. Beata Czemerajda zapewnia, że w tej chwili nie ma już problemu z zakupem biletu w sieci, czy w aplikacjach mobilnych.

To nie pierwsza awaria internetowego systemu sprzedaży PKP Intercity. W listopadzie zeszłego roku, na kilka godzin po wprowadzeniu biletów na pociągi Pendolino, padły serwery. Spowodowało to kilkudniowy paraliż systemu. Swoje stanowiska stracili wtedy wiceprezes PKP Intercity Paweł Horodyński oraz dyrektorzy biur, którzy byli odpowiedzialni za wdrożenie nowego systemu.

emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
0
Super
relevant
0
Hahaha
haha
0
Szok
shock
0
Smutny
sad
0
Zły
angry
0
Udostępnij
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Przejdź na