Reklama

Reklama

5,5 miliona widzów oglądało 18. Mikołajkowy Blok Reklamowy

18. Mikołajkowy Blok Reklamowy Telewizji Polsat obejrzało 5,5 miliona widzów, dzięki którym zebrano ponad 1,6 mln zł na pomoc chorym dzieciom. To prawie 55 tysięcy złotych więcej niż w zeszłym roku.

Tegoroczna akcja, organizowana w dniu jubileuszu 25-lecia Fundacji Polsat była wyjątkowa. Widzowie licznie zdecydowali się, by 6 grudnia, tuż przed "Wydarzeniami" obejrzeć ten specjalny blok reklamowy. Do oglądania zachęcało szerokie grono gwiazd i artystów, a w spocie mogliśmy zobaczyć historię o św. Mikołaju opowiedzianą oczami dzieci, bo to one są dla Fundacji najważniejsze.

Co działo się podczas gali 25-lecia Fundacji Polsat? Czytaj w serwisie Muzyka!

Reklama

Organizator akcji dziękuje wszystkim firmom, które zdecydowały się wesprzeć coroczną inicjatywę. Szczególne podziękowania kierowane są do firm:

Allegro, Asseco, Bank Credit Agricole, Cinkciarz.pl Marketing Sp. z o.o. Spółka komandytowa, Colian Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A, De'Longhi Polska Sp. z o.o., Electrolux Poland Sp. z o.o., eobuwie.pl S.A., Euro-net Sp. z o.o., FHP Vileda Sp. z o.o., Garmin Polska Sp. z o.o. , Grupa Pracuj S.A., Grupa Maspex Sp. z o.o., IKEA, ING Bank Śląski S.A., Jeronimo Martins Dystrybucja, Lidl Sp. z o.o. sp. k., Mars Polska Sp. z o.o., McDonalds Polska
Sp. z o.o., Media Expert, Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o., Natur Produkt Zdrovit
Sp. z o.o., Netia S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., Oponeo.pl S.A., Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o. o., Polkomtel Sp. z o.o., Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., PKN Orlen S.A., Santander Bank Polska S.A., Tarczyński S.A., Tchibo Warszawa Sp. z o.o., Totalizator Sportowy Sp. z o.o., Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji "Warta" Spółka Akcyjna, Żabka Polska Sp. z o.o.

- W imieniu Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media chciałbym podziękować widzom oraz wszystkim reklamodawcom, którzy tak licznie zdecydowali się wesprzeć tę akcję. Bez nich ten sukces nie byłby możliwy. W tym roku podczas Mikołajkowego Bloku Reklamowego wyemitowaliśmy aż 39 spotów reklamowych. Dzięki temu wsparcie uzyska jeszcze więcej potrzebujących dzieci - mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.

- Dziękujemy za tak wielkie zaangażowanie widzów i pomoc oraz coraz liczne grono gwiazd, które wsparły akcje. W tym roku świętujemy nasze 25-lecie. Jednak patrzymy już w przyszłość. Co roku podnosimy poprzeczkę i chcemy pomagać większej liczbie dzieci. Przed nami kolejne wyzwania, oczywiście w myśl naszego hasła - "Jesteśmy dla dzieci" - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

Spoty zachęcające widzów do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego były emitowane na antenach Grupy Polsat Plus od 22 listopada. W postać Świętego Mikołaja, podobnie jak rok temu, wcielił się Piotr Gąsowski. W kampanii można było zobaczyć również krótkie spoty, w których wystąpili cenieni dziennikarze i znani artyści wspierający Fundację Polsat: Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała, Michał Szpak, Sławomir, Wojciech Błach i Patryk Cebulski. W nagraniach wzięły udział również dzieci, w tym podopieczne Fundacji Polsat 12-letnia i 4-letnia Karolinka.

Akcja była dodatkowo komunikowana w Internecie, radiu MUZO.FM, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat Plus i Fundacji Polsat, gdzie do wsparcia akcji zaangażowała się cała plejada gwiazd Polsatu, a także dziennikarze Polsat News i Polsat Sport.

Fundacja Polsat jest pierwszą fundacją powołaną przez telewizję komercyjną, która już od 25 lat pomaga dzieciom. Dofinansowuje ich leczenie i rehabilitację. Remontuje także oddziały dziecięce w całej Polsce, kupuje najnowocześniejszy sprzęt medyczny, z którego korzystają dzieci przebywające w szpitalach. Każdego dnia, podopieczni Fundacji mogą liczyć na znacznie więcej niż tylko wsparcie finansowe. Pracownicy Fundacji spędzają wiele godzin na czytaniu listów oraz prowadzeniu rozmów z rodzicami chorych dzieci towarzysząc w ich codzienności.

Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą prawie 40 000 małych pacjentów i wsparła finansowo ponad 2600 szpitali i ośrodków medycznych, a także szkoły, przedszkola i ośrodki pieczy zastępczej w całym kraju. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd prawie 265 milionów złotych.

Wasze komentarze
No hate

Dodawanie komentarzy pod tym artykułem zostało wyłączone

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym, nasyconym nienawiścią komentarzom, niezależnie od wyrażanych poglądów. Jeśli widzisz komentarz w innych serwisach, który jest hejtem – wyślij nam zgłoszenie.

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy