Reklama

19. Mikołajkowy Blok Reklamowy. Każdy może pomóc chorym dzieciom

Dziś magiczny dzień - 6 grudnia. O godzinie 18:45, czyli tuż przed Wydarzeniami, Polsat wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przeznaczony na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. W ciągu dotychczasowych 18. edycji akcji udało się zebrać ponad 23 miliony złotych.

Grudzień to niezwykły czas, w którym bardziej niż w ciągu roku jesteśmy wrażliwi na drugiego człowieka, mocniej odczuwamy potrzebę bliskości i chęć pomagania. Dlatego już dziewiętnasty raz, 6 grudnia Telewizja Polsat i Biuro Reklamy Polsat Media organizują tę wyjątkową akcję - Mikołajkowy Blok Reklamowy, dzięki której każdy może pomóc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat. 

Aby pomóc trzeba tak niewiele - wystarczy obejrzeć emitowane dzisiaj o godzinie 18:45 reklamy.

W spocie zachęcającym do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego, Mikołaj - Piotr Gąsowski w towarzystwie reniferów przedstawiają działalność Fundacji. W nagraniach wzięli również udział jej podopieczni: Lenka i Kacper.

Reklama

Mikołajkowy Blok Reklamowy. Aby pomóc, wystarczy obejrzeć reklamy

- Fundacja Polsat pomaga codziennie od 26 lat. Wiemy, że bez naszego wsparcia wielu podopiecznych i ich rodziny nie poradziłyby sobie z problemami zdrowotnymi, czy rehabilitacją. Nie możemy ich zawieść. Podopieczni Fundacji i ich rodzice liczą na nas tym bardziej, że zarówno koszty leczenia i rehabilitacji są coraz wyższe. Musimy im pomóc w dążeniu do lepszego życia - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat. 

- Mamy świadomość, że czekają nas nowe wyzwania, oddziały dziecięce do wyremontowania a to są niebagatelne koszty i bez pomocy darczyńców działania Fundacji nie byłyby możliwe, dlatego już dziś bardzo dziękujemy za zaangażowanie i obecność w tegorocznym Mikołajkowym Bloku Reklamowym - dodaje prezes.

W spotach towarzyszących jak co roku do oglądania zachęcają również przyjaciele Fundacji: Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała oraz Jurek Mielewski, którzy wspierają jej działania od lat.

- Ostatnie lata są dla wszystkich bardzo trudne a w czasie, gdy najpierw zmagaliśmy się z pandemią, wojną w Ukrainie a teraz kryzysem ekonomicznym pomoc jest szczególnie potrzebna. W takich sytuacjach najdotkliwiej cierpią Ci, którzy mają najmniej, potrzebują ciągłej i profesjonalnej opieki, na którą ich po prostu nie stać. Nie możemy i nie chcemy przechodzić obok nich obojętnie. Czasem, żeby pomóc trzeba bardzo niewiele - mówi Małgorzata Nawrocka, Przewodnicząca Rady Fundacji Polsat.

- Akcja Mikołajkowego Bloku Reklamowego jest genialna w swojej prostocie i niezwykle skuteczna - wystarczy obejrzeć reklamy wyemitowane dzisiaj tuż przed Wydarzeniami. Bądźmy tego dnia św. Mikołajem dla podopiecznych Fundacji Polsat a dobro i ciepło, które nam przyświeca wróci do nas - dodaje.

Fundacja Polsat angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Przez 26 lat swojej działalności pomogła blisko 42 000 małym pacjentom i wsparła finansowo prawie 2700 placówek: szpitali i ośrodków medycznych oraz szkoły, przedszkola i ośrodki z pieczy zastępczej w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe przekazała prawie 280 milionów złotych. 

Polsat
Dowiedz się więcej na temat: Mikołajkowy Blok Reklamowy

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy