Pogoda
Warszawa

Zmień miejscowość

Zlokalizuj mnie

Popularne miejscowości

  • Białystok, Lubelskie
  • Bielsko-Biała, Śląskie
  • Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie
  • Gdańsk, Pomorskie
  • Gorzów Wlk., Lubuskie
  • Katowice, Śląskie
  • Kielce, Świętokrzyskie
  • Kraków, Małopolskie
  • Lublin, Lubelskie
  • Łódź, Łódzkie
  • Olsztyn, Warmińsko-Mazurskie
  • Opole, Opolskie
  • Poznań, Wielkopolskie
  • Rzeszów, Podkarpackie
  • Szczecin, Zachodnio-Pomorskie
  • Toruń, Kujawsko-Pomorskie
  • Warszawa, Mazowieckie
  • Wrocław, Dolnośląskie
  • Zakopane, Małopolskie
  • Zielona Góra, Lubuskie

Przybliżyć Unię Europejską Polakom

- Unia bez tajemnic - tak nazywa się pierwszy z trzech etapów wielkiej rządowej kampanii informacyjnej która przybliżyć ma Polakom wiedzę na temat krajów Piętnastki. O Unii Europejskiej informować nas będą publiczne media oraz małe plakaty umieszczane na pocztach, dworcach i w bankach.

Ten długo przygotowywany program działań Sławomira Wiatra - rządowego pełnomocnika ds. informacji europejskiej - poznała grupa posłów sejmowej komisji europejskiej. Wrażenia były skrajnie różne.

Program Wiatra rozpisany jest na trzy etapy. Pierwszy etap "Unia bez tajemnic" ruszy już niedługo, przeznaczony jest głównie do mieszkańców wsi. Kolejny etap będzie nazywał się "Polska w Unii bez tajemnic" i rozpocznie się wraz z zakończeniem negocjacji akcesyjnych. Trzecia część planu będzie kampania przedreferendalna.

Nad jej szczegółami zaczynają się właśnie zastanawiać specjaliści, między innymi znany grafik Andrzej Pągowski. Dużo emocji budzi nie tylko plan kampanii, ale również kwestia ilości ludzi, którzy nad nim pracują i ich wynagrodzenia. Pierwsza z trzech kampanii Wiatra jednak nie będzie zbyt drogim przedsięwzięciem - kosztować będzie jedną dziewiątą tego ile pochłonęła ubiegłoroczna kampania wyborcza SLD.

RMF

Zobacz także