Pogoda
Warszawa

Zmień miejscowość

Zlokalizuj mnie

Popularne miejscowości

  • Białystok, Lubelskie
  • Bielsko-Biała, Śląskie
  • Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie
  • Gdańsk, Pomorskie
  • Gorzów Wlk., Lubuskie
  • Katowice, Śląskie
  • Kielce, Świętokrzyskie
  • Kraków, Małopolskie
  • Lublin, Lubelskie
  • Łódź, Łódzkie
  • Olsztyn, Warmińsko-Mazurskie
  • Opole, Opolskie
  • Poznań, Wielkopolskie
  • Rzeszów, Podkarpackie
  • Szczecin, Zachodnio-Pomorskie
  • Toruń, Kujawsko-Pomorskie
  • Warszawa, Mazowieckie
  • Wrocław, Dolnośląskie
  • Zakopane, Małopolskie
  • Zielona Góra, Lubuskie

"Gazeta Wyborcza": Co może lekarz, czyli etyka wzdęć i potencji

Farmaceuci reklamowane w mediach różnego rodzaju produkty, takie jak np. witaminy i minerały, środki na odchudzanie, wzdęcia czy potencję określają pięknie jako "leki bajery".

Tymczasem w ubiegłym roku na ich reklamy poszło 797,6 mln zł, czyli niemal tyle samo, ile w 2012 r. - czytamy w "Gazecie Wyborczej". To prawdziwy cud, że udało nam się dożyć swojego wieku, nie używając wcześniej tylu farmaceutyków - ironizuje gazeta.

Przypomina, że lekarz, farmaceuta ani aktor przebrany w sposób sugerujący wykształcenie medyczne nie może reklamować leków, nawet tych bez recepty.

PAP

Zobacz także