Ze strony downdetector.pl wynika, że pierwsze problemy z bankowością online w mBanku pojawiły się po godz. 10 w poniedziałek. O godz. 12:22 internauci złożyli 282 raporty wskazujące na potencjalną awarię. Wysoka liczba zgłoszeń utrzymywała się do momentu powstawania tego artykułu - stan na godz. 15:14 wskazywał problemy w 128 przypadkach. mBank: Pracujemy nad przywróceniem usługi Później mBank odniósł się do sprawy za pośrednictwem mediów społecznościowych. "Chwilowo nie zapłacisz BLIKiem. Możesz za to bez przeszkód płacić swoją kartą. Pracujemy nad przywróceniem usługi - prosimy o cierpliwość. Przepraszamy za utrudnienia!" - napisano na oficjalnym koncie banku na Twitterze. W komentarzach do wpisu przedstawiciele firmy informują, że robią wszystko, co w ich mocy, "by jak najszybciej przywrócić tę formę płatności". "Jeśli możesz, to prosimy cię skorzystaj z płatności np. kartą. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem usługi" - zapewniają.