"The Washington Post": TikTok doprowadza pracowników gastronomii do szału

Oprac.: Mateusz Kucharczyk

Niestandardowe zamówienia promowane w sieciach społecznościowych są prawdziwą zmorą dla pracowników sieci typu fast-food. Na zdjęciu jedna z restauracji amerykańskiej sieci Chipotle
Niestandardowe zamówienia promowane w sieciach społecznościowych są prawdziwą zmorą dla pracowników sieci typu fast-food. Na zdjęciu jedna z restauracji amerykańskiej sieci ChipotleJOE RAEDLE / GETTY IMAGES NORTH AMERICA AFP

Zobacz również:

    USA: Waffle House i ogromna popularność nowej kanapki

    Zobacz również:

      Chipotle i szał na quesadillę

      Zobacz również:

        Joe & The Juice i kanapka z tuńczyka

        Zobacz również:

          Momofuku i chrupiące chili w oleju

          "Wydarzenia": Widmo wielkiej fali głodujących. Ludzie coraz mniej dzielą się jedzeniemPolsat NewsPolsat News
          Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?