Kolarze przejechali ulicami Krakowa 128 kilometrów. Na trasie wyścigu ustawiły się tysiące fanów kolarstwa, a przed telewizorami sportową rywalizację oglądały miliony. Kolarze jechali, a Kraków promował się pokazując swoje walory, sportowy wizerunek i umiejętności organizacyjne. Promocja miała wymiar światowy. Transmisje telewizyjne trafiły bowiem do około 60 krajów. - Dzięki relacji w Telewizji Polskiej oraz w stacji Eurosport przez około cztery godziny promowany był Kraków i jego zabytki. Trasa wyścigu harmonijnie wpleciona w centrum miasta pozwoliła na zaprezentowanie światu tego, co w naszym mieście najpiękniejsze - komentuje Magdalena Sroka, Zastępca Prezydenta Krakowa. - Kraków stara się pozyskiwać imprezy mistrzowskie rangi krajowej, europejskiej i światowej, bo dobrze przeprowadzone wydarzenia sportowe, to świetna wizytówka dla organizatora - dodaje. Dzięki współpracy z Lang Team, Kraków zyskał jako ośrodek sportu i rekreacji. Tour de Pologne przyjechał do Krakowa już po raz czwarty z rzędu. Dopisali także kibice z czego zadowolony był dyrektor imprezy, Czesław Lang. - Kraków jest magiczny i powoli staje się dla nas obowiązkowym miejscem, jak Paryż dla Tour de France. Fani tutaj nigdy nie zawodzą - powiedział po zakończeniu imprezy świetny przed laty kolarz. Wiadomość pochodzi z oficjalnej strony miasta Kraków.