- Myślę, że pod koniec 2011 r. lub na początku 2012 r. postaramy się otworzyć też specjalne sklepy. Jednak za wcześnie jest, aby poinformować w jakiej liczbie i w których miastach będą one ulokowane. Z doświadczeń poprzednich wielkich imprez piłkarskich wiemy, że klienci z kraju, gdzie mistrzostwa się odbywają, kupują produkty z nimi związane na długo przed rozpoczęciem turnieju. Podczas trwania zawodów kupują głównie turyści - powiedział podczas konferencji prezes Intersport Polska Artur Mikołajko. Na razie nie znane są bliższe szczegóły dotyczące rozmieszczenia punktów sprzedaży licencjonowych produktów z logo UEFA EURO-2012 na stadionach w Gdańsku, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu oraz ich ilości. Jak dodał Mikołajko rozmowy w tej sprawie dopiero trwają. W sklepowych "strefach EURO-2012", czy na stadionach, kibice będą mogli kupić specjalnie przygotowane na mistrzostwa koszulki, czapeczki, kubki, szaliki itp. Szczegóły asortymentu zostaną ustalone za dwa, trzy miesiące. Spółka Intersport będzie lokalnym partnerem UEFA w Polsce w czasie ME w piłce nożnej w 2012 r. Według umowy zawartej między stronami, wspomniana firma jako jedyna będzie prowadziła detaliczną sprzedaż licencjonowanych artykułów piłkarskich i gadżetów z logo UEFA na stadionach oraz w specjalnych strefach kibiców w trakcie trwania turnieju. Przed EURO gadżety sprzedawać będzie w swoich sklepach i stworzonych punktach na terenie Polski. Firma nie ma odpowiednika na Ukrainie, ale nie będzie to przeszkadzać w prowadzeniu sprzedaży licencjonowanych artykułów piłkarkich na stadionach i strefach kibiców w tym kraju podczas trwania ME-2012. Spółka posiada 28 sklepów w Polsce (29 będzie otwarty za kilka tygodni), w tym po 4 w Warszawie i Poznaniu, 3 w Krakowie i Wrocławiu, zaś po 2 w Gdańsku i Łodzi.