Pogoda
Warszawa

Zmień miejscowość

Zlokalizuj mnie

Popularne miejscowości

  • Białystok, Lubelskie
  • Bielsko-Biała, Śląskie
  • Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie
  • Gdańsk, Pomorskie
  • Gorzów Wlk., Lubuskie
  • Katowice, Śląskie
  • Kielce, Świętokrzyskie
  • Kraków, Małopolskie
  • Lublin, Lubelskie
  • Łódź, Łódzkie
  • Olsztyn, Warmińsko-Mazurskie
  • Opole, Opolskie
  • Poznań, Wielkopolskie
  • Rzeszów, Podkarpackie
  • Szczecin, Zachodnio-Pomorskie
  • Toruń, Kujawsko-Pomorskie
  • Warszawa, Mazowieckie
  • Wrocław, Dolnośląskie
  • Zakopane, Małopolskie
  • Zielona Góra, Lubuskie

Gadżety na Euro 2012 w sklepach od jesieni 2011 r.

Specjalne strefy EURO-2012, w których będzie można nabyć licencjonowane produkty z logo UEFA EURO-2012 powstaną w sieci sklepów Intersport Polska w drugiej połowie 2011 roku r. - poinformowano podczas konferencji prasowej w Krakowie.

/AFP

- Myślę, że pod koniec 2011 r. lub na początku 2012 r. postaramy się otworzyć też specjalne sklepy. Jednak za wcześnie jest, aby poinformować w jakiej liczbie i w których miastach będą one ulokowane. Z doświadczeń poprzednich wielkich imprez piłkarskich wiemy, że klienci z kraju, gdzie mistrzostwa się odbywają, kupują produkty z nimi związane na długo przed rozpoczęciem turnieju. Podczas trwania zawodów kupują głównie turyści - powiedział podczas konferencji prezes Intersport Polska Artur Mikołajko.

Na razie nie znane są bliższe szczegóły dotyczące rozmieszczenia punktów sprzedaży licencjonowych produktów z logo UEFA EURO-2012 na stadionach w Gdańsku, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu oraz ich ilości. Jak dodał Mikołajko rozmowy w tej sprawie dopiero trwają.

W sklepowych "strefach EURO-2012", czy na stadionach, kibice będą mogli kupić specjalnie przygotowane na mistrzostwa koszulki, czapeczki, kubki, szaliki itp. Szczegóły asortymentu zostaną ustalone za dwa, trzy miesiące.

Spółka Intersport będzie lokalnym partnerem UEFA w Polsce w czasie ME w piłce nożnej w 2012 r. Według umowy zawartej między stronami, wspomniana firma jako jedyna będzie prowadziła detaliczną sprzedaż licencjonowanych artykułów piłkarskich i gadżetów z logo UEFA na stadionach oraz w specjalnych strefach kibiców w trakcie trwania turnieju. Przed EURO gadżety sprzedawać będzie w swoich sklepach i stworzonych punktach na terenie Polski.

Firma nie ma odpowiednika na Ukrainie, ale nie będzie to przeszkadzać w prowadzeniu sprzedaży licencjonowanych artykułów piłkarkich na stadionach i strefach kibiców w tym kraju podczas trwania ME-2012.

Spółka posiada 28 sklepów w Polsce (29 będzie otwarty za kilka tygodni), w tym po 4 w Warszawie i Poznaniu, 3 w Krakowie i Wrocławiu, zaś po 2 w Gdańsku i Łodzi.

INTERIA.PL/PAP

Zobacz także