RMF - radio nr 1 w Polsce
Coraz więcej Polaków słucha radia RMF - wynika z badań SMG/KRC Poland Media. Udział w rynku słuchalności wśród ogółu badanych Polaków wynosi prawie 21 proc. i jest większy o 2 proc. od następnej w kolejności stacji. Badania wskazują także, że rośnie liczba słuchaczy RMF wśród osób pomiędzy 20. a 40. rokiem życia. RMF słuchane jest przez prawie 28 proc. Polaków w tym wieku. To najlepszy wynik wśród ogólnopolskich stacji radiowych.
Badania przeprowadzone od listopada do stycznia 2002, dotyczące słuchalności stacji radiowych w Polsce, potwierdzają, że RMF FM jest najczęściej słuchaną stacją w Polsce. Udział stacji w rynku słuchalności wśród ogółu badanych Polaków (15 - 75 lat) wynosi 20,7 proc. i jest większy o 2 punkty proc. od następnej w kolejności stacji.
Radio RMF FM 20,7 proc.
Radio ZET 18,7 proc.
Program 1 Polskiego Radia 18,3 proc.
Program 3 Polskiego Radia 5,0 proc.
RMF FM jest też najczęściej słuchaną stacją przez kobiety w wieku 20-39 lat ze średnim i wyższym wykształceniem. W tej chwili słucha go 28,1 proc. kobiet z tej grupy - to o 3 procent więcej niż w okresie od sierpnia do października. Dla większości stacji ogólnopolskich wskaźnik ten zmalał.
Radio RMF FM 28,1 proc. (+3,0)
Radio ZET 25,8 proc. (-2,2)
Program 1 Polskiego Radia 6,7 proc. (-1,2)
Program 3 Polskiego Radia 4,9 proc. (-0,6)
W całej grupie docelowej obejmującej osoby w wieku 20-39 lat, dystans pomiędzy RMF FM, a pozostałymi stacjami ogólnopolskimi również uległ znacznemu powiększeniu.
Radio RMF FM 27,6 proc. (+1,4)
Radio ZET 24,2 proc. (-1,0)
Program 1 Polskiego Radia 6,4 proc. (-1,1)
Program 3 Polskiego Radia 4,4 proc. (-0,3)