Pogoda
Warszawa

Zmień miejscowość

Zlokalizuj mnie

Popularne miejscowości

  • Białystok, Lubelskie
  • Bielsko-Biała, Śląskie
  • Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie
  • Gdańsk, Pomorskie
  • Gorzów Wlk., Lubuskie
  • Katowice, Śląskie
  • Kielce, Świętokrzyskie
  • Kraków, Małopolskie
  • Lublin, Lubelskie
  • Łódź, Łódzkie
  • Olsztyn, Warmińsko-Mazurskie
  • Opole, Opolskie
  • Poznań, Wielkopolskie
  • Rzeszów, Podkarpackie
  • Szczecin, Zachodnio-Pomorskie
  • Toruń, Kujawsko-Pomorskie
  • Warszawa, Mazowieckie
  • Wrocław, Dolnośląskie
  • Zakopane, Małopolskie
  • Zielona Góra, Lubuskie

Wyścig o honkera trwa

Coraz więcej zamieszania panuje wokół polskiego samochodu terenowego honker. Wczorajsze rozmowy na temat jego przyszłości nie przyniosły rozstrzygnięcia - przy stole zabrakło przedstawicieli Andoria-Mot.

/RMF

Z właścicielem praw do honkera rozmawiał tylko rosyjski Intrall. Dziś do negocjacji zasiądzie już cała trójka.

Na razie z praw do honkera w dalszym ciągu korzysta Andoria-Mot, która swego czasu zleciła produkcję samochodu Intrallowi. - A jak będzie dalej, to się okaże - mówi syndyk upadłego lubelskiego Daewoo, właściciel praw do honkera.

Kto zatem wygra wyścig o terenówkę, nie wiadomo. - Nie tylko Andoria jest na świecie - dodaje syndyk. Jego zdaniem w grę wchodzi każde rozwiązanie. Jak zapewnia pełnomocnik rosyjskiego konsorcjum mecenas Andrzej Hadaj, współpraca z Andoria-Mot będzie możliwa, a na tej współpracy zarobić mogą wszyscy: Andoria, Intrall i syndyk.

Jeśli jednak nie dojdzie do porozumienia Andorii z Intralem, do gry może wkroczyć ktoś trzeci.

W ramach amerykańskiego konsorcjum, które wygrało przetarg na dostawy wyposażenia dla armii irackiej, znalazła się Andoria-Mot, która zaoferowała samochody terenowe honker.

Intrall Polska dziwi się, bo żadna firma uczestnicząca w przetargu na dostawę sprzętu do Iraku nie zwróciła się do niego z propozycją współpracy. I zapewnia, że to właśnie Intrall od 1 lutego dysponuje prawami do produkcji honkerów.

RMF

Zobacz także