Jak PO nawiązuje do PiS
Hasło "Wizja i skuteczność?", nawiązujące do hasła wyborczego kandydata PiS na prezydenta stolicy Kazimierza Marcinkiewicza, widnieje na zaprezentowanym w sobotę plakacie Platformy Obywatelskiej.
- To dowód na skuteczność naszej kampanii - ocenia doradca Marcinkiewicza ds. mediów Konrad Ciesiołkiewicz.
Na billboardzie, który ma pojawić się na stołecznych ulicach w poniedziałek, poza hasłem widnieje też żółto-czerwona (barwy stolicy) flaga związana w węzeł. Jak tłumaczył na konferencji prasowej szef sztabu wyborczego PO w Warszawie Jacek Kozłowski, plakat symbolizuje problemy stolicy, "które są widoczne po czterech latach rządów PiS".
- Poprzez nasz plakat chcemy skłonić warszawiaków do zastanowienia się, do zadania sobie pytania, jaka wizja stolicy Polski jest naszemu miastu potrzebna, i który z kandydatów gwarantuje najwyższą skuteczność w realizacji swojej wizji - mówił Kozłowski.
Jak dodał, PO chce także skłonić mieszkańców stolicy "do bardziej aktywnego zapoznania się z programami poszczególnych kandydatów".
Pytany czy billboardy PO zawisną w sąsiedztwie plakatów Marcinkiewicza, Kozłowski odpowiedział, że "nie tylko". - Jednym z kluczy, który będziemy używać przy lokalizacji tych plakatów, będzie wywieszenie ich w miejscach, gdzie są korki - tłumaczył. Jak dodał, komunikacja jest jednym z głównych problemów stolicy.
Kozłowski zapowiedział jednocześnie, że za tydzień pojawią się plakaty wyborcze kandydatki Platformy na prezydenta stolicy Hanny Gronkiewicz-Waltz.
W ocenie doradcy Marcinkiewicza ds. mediów Konrada Ciesiołkiewicza, plakat Platformy to dowód na skuteczność kampanii kandydata PiS "i brak pomysłu na merytoryczną kampanię Hanny Gronkiewicz-Waltz, skoro swoje natchnienie czerpać muszą ciągle od nas i nas naśladować". - Służymy dalszymi lekcjami. Na oko widać co nas odróżnia od działań Hanny Gronkiewicz-Waltz: nasze pomysły są samodzielne - podkreślił Ciesiołkiewicz.
INTERIA.PL/PAP