Pogoda
Warszawa

Zmień miejscowość

Zlokalizuj mnie

Popularne miejscowości

  • Białystok, Lubelskie
  • Bielsko-Biała, Śląskie
  • Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie
  • Gdańsk, Pomorskie
  • Gorzów Wlk., Lubuskie
  • Katowice, Śląskie
  • Kielce, Świętokrzyskie
  • Kraków, Małopolskie
  • Lublin, Lubelskie
  • Łódź, Łódzkie
  • Olsztyn, Warmińsko-Mazurskie
  • Opole, Opolskie
  • Poznań, Wielkopolskie
  • Rzeszów, Podkarpackie
  • Szczecin, Zachodnio-Pomorskie
  • Toruń, Kujawsko-Pomorskie
  • Warszawa, Mazowieckie
  • Wrocław, Dolnośląskie
  • Zakopane, Małopolskie
  • Zielona Góra, Lubuskie

Jak PO nawiązuje do PiS

Hasło "Wizja i skuteczność?", nawiązujące do hasła wyborczego kandydata PiS na prezydenta stolicy Kazimierza Marcinkiewicza, widnieje na zaprezentowanym w sobotę plakacie Platformy Obywatelskiej.

/materiały prasowe

- To dowód na skuteczność naszej kampanii - ocenia doradca Marcinkiewicza ds. mediów Konrad Ciesiołkiewicz.

Na billboardzie, który ma pojawić się na stołecznych ulicach w poniedziałek, poza hasłem widnieje też żółto-czerwona (barwy stolicy) flaga związana w węzeł. Jak tłumaczył na konferencji prasowej szef sztabu wyborczego PO w Warszawie Jacek Kozłowski, plakat symbolizuje problemy stolicy, "które są widoczne po czterech latach rządów PiS".

- Poprzez nasz plakat chcemy skłonić warszawiaków do zastanowienia się, do zadania sobie pytania, jaka wizja stolicy Polski jest naszemu miastu potrzebna, i który z kandydatów gwarantuje najwyższą skuteczność w realizacji swojej wizji - mówił Kozłowski.

Jak dodał, PO chce także skłonić mieszkańców stolicy "do bardziej aktywnego zapoznania się z programami poszczególnych kandydatów".

Pytany czy billboardy PO zawisną w sąsiedztwie plakatów Marcinkiewicza, Kozłowski odpowiedział, że "nie tylko". - Jednym z kluczy, który będziemy używać przy lokalizacji tych plakatów, będzie wywieszenie ich w miejscach, gdzie są korki - tłumaczył. Jak dodał, komunikacja jest jednym z głównych problemów stolicy.

Kozłowski zapowiedział jednocześnie, że za tydzień pojawią się plakaty wyborcze kandydatki Platformy na prezydenta stolicy Hanny Gronkiewicz-Waltz.

W ocenie doradcy Marcinkiewicza ds. mediów Konrada Ciesiołkiewicza, plakat Platformy to dowód na skuteczność kampanii kandydata PiS "i brak pomysłu na merytoryczną kampanię Hanny Gronkiewicz-Waltz, skoro swoje natchnienie czerpać muszą ciągle od nas i nas naśladować". - Służymy dalszymi lekcjami. Na oko widać co nas odróżnia od działań Hanny Gronkiewicz-Waltz: nasze pomysły są samodzielne - podkreślił Ciesiołkiewicz.

INTERIA.PL/PAP

Zobacz także