Być cool jak PiS
Głosować na PiS "to nie obciach, lecz postawa i działanie cool, jazzy". Tak mają myśleć młodzi dzięki nowej kampanii wizerunkowej - informuje "Gazeta Wyborcza", która dotarła do jej wytycznych.
Nowa gwiazda PiS-u
"Celem jest pokazanie wyborcom, że PiS jest partią młodych, ambitnych, aktywnych, przebojowych, kompetentnych, zadbanych, estetycznych, modnych, wyluzowanych, dowcipnych, pełnych pasji, radości życia, pełnych pomysłów, energii, optymizmu" - czytamy w wytycznych kampanii wizerunkowej. Sympatyzowanie czy głosowanie na PiS to "działanie budzące zrozumienie, akceptację, solidarność, podziw".
Twarzami akcji mają być młodzi politycy, głównie kobiety, w tym Sylwia Ługowska z Łodzi, zwana przez tabloidy "Angeliną Joli PiS-u", czy wiceszefowa biura prasowego partii Ilona Klejnowska. Seria zdjęć ma pokazać PiS-owców w różnych rolach, np. "na szczycie zdobytej góry w pozie zdobywców", "w biurze podczas pracy w pozach swobodnych", "w klubie wśród młodych", "w środku miasta".
W dokumencie sztabu PiS nie ma ani słowa o ataku na PO.
Rzecznik PiS Adam Hofman nie zdradza szczegółów i twierdzi nawet, że sztab wycofał się z tego planu. "Nie mogę ujawniać naszej taktyki. Ale mamy dużo młodych kandydatów i w jakiejś formie ich pokażemy" - mówi.
INTERIA.PL/PAP