Pogoda
Warszawa

Zmień miejscowość

Zlokalizuj mnie

Popularne miejscowości

  • Białystok, Lubelskie
  • Bielsko-Biała, Śląskie
  • Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie
  • Gdańsk, Pomorskie
  • Gorzów Wlk., Lubuskie
  • Katowice, Śląskie
  • Kielce, Świętokrzyskie
  • Kraków, Małopolskie
  • Lublin, Lubelskie
  • Łódź, Łódzkie
  • Olsztyn, Warmińsko-Mazurskie
  • Opole, Opolskie
  • Poznań, Wielkopolskie
  • Rzeszów, Podkarpackie
  • Szczecin, Zachodnio-Pomorskie
  • Toruń, Kujawsko-Pomorskie
  • Warszawa, Mazowieckie
  • Wrocław, Dolnośląskie
  • Zakopane, Małopolskie
  • Zielona Góra, Lubuskie

Być cool jak PiS

Głosować na PiS "to nie obciach, lecz postawa i działanie cool, jazzy". Tak mają myśleć młodzi dzięki nowej kampanii wizerunkowej - informuje "Gazeta Wyborcza", która dotarła do jej wytycznych.

/Reporter

Nowa gwiazda PiS-u

"Celem jest pokazanie wyborcom, że PiS jest partią młodych, ambitnych, aktywnych, przebojowych, kompetentnych, zadbanych, estetycznych, modnych, wyluzowanych, dowcipnych, pełnych pasji, radości życia, pełnych pomysłów, energii, optymizmu" - czytamy w wytycznych kampanii wizerunkowej. Sympatyzowanie czy głosowanie na PiS to "działanie budzące zrozumienie, akceptację, solidarność, podziw".

Twarzami akcji mają być młodzi politycy, głównie kobiety, w tym Sylwia Ługowska z Łodzi, zwana przez tabloidy "Angeliną Joli PiS-u", czy wiceszefowa biura prasowego partii Ilona Klejnowska. Seria zdjęć ma pokazać PiS-owców w różnych rolach, np. "na szczycie zdobytej góry w pozie zdobywców", "w biurze podczas pracy w pozach swobodnych", "w klubie wśród młodych", "w środku miasta".

W dokumencie sztabu PiS nie ma ani słowa o ataku na PO.

Rzecznik PiS Adam Hofman nie zdradza szczegółów i twierdzi nawet, że sztab wycofał się z tego planu. "Nie mogę ujawniać naszej taktyki. Ale mamy dużo młodych kandydatów i w jakiejś formie ich pokażemy" - mówi.

INTERIA.PL/PAP

Zobacz także