Rejestracja w Systemie iPFRON+ umożliwi udział w konkursie o zlecenie realizacji zadań, którego ogłoszenie planujemy w październiku 2023 roku. Aby zarejestrować konto w systemie iPFRON+: 1) Otwórz stronę iPFRON+ - https://ipfronplus.pfron.org.pl/ 2) Zaloguj się do Systemu iPFRON+. Do Systemu zalogujesz się poprzez uwierzytelnienie w login.gov.pl (poświadczenie jednym z dostępnych sposobów: profil zaufany, aplikacja mObywatel, Bankowość elektroniczna, e-Dowód, USE eID). 3) Wypełnij wniosek o rejestrację Instytucji: a. Użyj przycisku "Zarejestruj Instytucję". b. Przycisk dostępny jest po zalogowaniu w lewym bocznym menu w zakładce "Rejestrowane instytucje", która rozwija się z poziomu zakładki "Instytucje". Najważniejsze informacje dotyczące wypełniania formularza "Rejestracja Instytucji" (załącznik).Dodatkowe materiały przygotowane dla użytkowników aplikacji iPFRON+ 1) Podręcznik użytkownika zewnętrznego (Beneficjenta, Instytucji) dostępnym na portalu iPFRON+. 2) Filmy instruktażowe dostępne są na oficjalnym kanale w portalu YouTube. Zapraszamy do: Skorzystania z dedykowanych szkoleń e-learningowych na platformie https://edukacja.pfron.org.pl/ Zapoznania się z filmami instruktażowymi e dotyczącymi logowania i rejestrowania Instytucji: 1) Rejestracja w Systemie iPFRON+ 2) Logowanie do Systemu iPFRON+ 3) Instytucje - Przeglądanie listy Instytucji i szczegółów Instytucji 4) Instytucje - Szczegóły Instytucji - Zarządzanie Osobami Reprezentującymi 5) Instytucje - Szczegóły Instytucji - Zarządzanie adresami Instytucji 6) Instytucje - Szczegóły Instytucji - Zarządzanie Użytkownikami Instytucji 7) Instytucje - Szczegóły Instytucji - Zarządzanie Rolami Użytkowników 8) Instytucje - Szczegóły Instytucji - Zarządzanie Projektami Użytkowników 9) Instytucje - Szczegóły Inst. - Zarządz. Pracowni., Kontrahen. i Beneficjen. W sytuacji wystąpienia problemów prosimy o kontakt z dedykowaną Infolinią dla Użytkowników Systemu iPFRON+. Numer telefonu: 0-800-007-140 (połączenie bezpłatne) Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00. Pytania można też przesłać na adres skrzynki pocztowej: ipfronplus_infolinia@pfron.org.pl. Konsultanci infolinii odpowiadają na nie w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00. Odpowiedzi na pytania zamieszczane są również w mediach społecznościowych iPFRON+ na Facebooku (https://www.facebook.com/iPFRONplus), Linkedinie (https://www.linkedin.com/company/ipfronplus/) oraz serwisie X (dawniej Twitter, https://twitter/IPfron), a także na Instagramie (https://www.instagram.com/system_ipfronplus/). Zapraszamy do polubienia naszych kanałów i bycia na bieżąco z informacjami o nowym projekcie wprowadzanym przez PFRON. W Systemie iPFRON+ można też skorzystać z pomocy tłumacza on-line języka migowego. Wystarczy wejść na stronę Systemu, https://ipfronplus.pfron.org.pl/ i w górnym menu kliknąć w ikonkę dłoni. Usługa tłumacza on-line języka migowego jest dostępna od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-15.00. System iPFRON+ powstał w ramach realizacji projektu pn. "Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym - System iPFRON+" w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 "E-administracja i otwarty rząd", Działanie 2.1 "Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych". Materiał do pobrania: TUTAJ Artykuł sponsorowany