Pogoda
Warszawa

Zmień miejscowość

Zlokalizuj mnie

Popularne miejscowości

  • Białystok, Lubelskie
  • Bielsko-Biała, Śląskie
  • Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie
  • Gdańsk, Pomorskie
  • Gorzów Wlk., Lubuskie
  • Katowice, Śląskie
  • Kielce, Świętokrzyskie
  • Kraków, Małopolskie
  • Lublin, Lubelskie
  • Łódź, Łódzkie
  • Olsztyn, Warmińsko-Mazurskie
  • Opole, Opolskie
  • Poznań, Wielkopolskie
  • Rzeszów, Podkarpackie
  • Szczecin, Zachodnio-Pomorskie
  • Toruń, Kujawsko-Pomorskie
  • Warszawa, Mazowieckie
  • Wrocław, Dolnośląskie
  • Zakopane, Małopolskie
  • Zielona Góra, Lubuskie

W internecie nastał czas młodej gwardii

Internet przeszedł metamorfozę. Zamiast blogerskich analiz liczy się dynamiczna reakcja na wydarzenia, akcje społecznościowe oraz dowcipna satyra.

/© Bauer

Oto przykład: kilkanaście dni temu internauci zorganizowali akcje sprzeciwu wobec sieci Hejah. Operator reklamował swój produkt wizerunkiem Lenina. Internauci byli tak przekonywujący, że sieć komórkowa wycofała się z kampanii. Użytkownicy sieci byli bardziej skuteczni niż politycy, którzy również interweniowali w sprawie.

Z kolei blogosfera zaczyna przypominać tygodniki z lat 80. Ich autorzy uchodzą za autorytety w swoich dziedzinach, ale już nie porywają mas, nie tworzą wokół siebie całych grup społecznościowych - dodaje Mistewicz.

Więcej w "Rzeczpospolitej".

IAR/PAP

Zobacz także