Medialne "Porozumienie ponad podziałami"
Trzy ogólnopolskie rozgłośnie radiowe zawarły "Porozumienie za radiem". Sojusz ma promować radio jako medium najbliższe odbiorcy, a zarazem doskonałe dla reklamodawców.
- Nie bez powodu na zwrot "Proszę Pani, Proszę Pana" odpowiadamy "Słucham", a nie "Patrzę" - to jedno z haseł wspólnej kampanii RMF FM, Radia Zet i radia publicznego, której celem jest przekonanie i udowodnienie, że radio to medium ze wszech miar atrakcyjne, bo wszechobecne, szybkie i skuteczne.
- Człowiek z natury jest indywidualny i potrzebuje indywidualności w mediach - twierdzi Marek Dworak, wiceprezes radia RMF FM. Działamy wspólnie dla całego radia jako medium które, nawet w dobie globalizacji ma przed sobą dużą przyszłość - dodał. - Twórcy i pomysłodawcy kampanii, która pochłonie ponad półtora miliona złotych nie ukrywają, że liczą iż trafi ona w dużej mierze do reklamodawców. Obecnie udział rozgłośni w całościowych dochodach z reklamy wynosi 7,5% - radio dąży do utrzymania, a jeszcze lepiej, zwiększenia tej wartości.
Posłuchaj relacji warszawskiego korespondenta RMF FM, Konrada Piaseckiego: