Pogoda
Warszawa

Zmień miejscowość

Zlokalizuj mnie

Popularne miejscowości

  • Białystok, Lubelskie
  • Bielsko-Biała, Śląskie
  • Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie
  • Gdańsk, Pomorskie
  • Gorzów Wlk., Lubuskie
  • Katowice, Śląskie
  • Kielce, Świętokrzyskie
  • Kraków, Małopolskie
  • Lublin, Lubelskie
  • Łódź, Łódzkie
  • Olsztyn, Warmińsko-Mazurskie
  • Opole, Opolskie
  • Poznań, Wielkopolskie
  • Rzeszów, Podkarpackie
  • Szczecin, Zachodnio-Pomorskie
  • Toruń, Kujawsko-Pomorskie
  • Warszawa, Mazowieckie
  • Wrocław, Dolnośląskie
  • Zakopane, Małopolskie
  • Zielona Góra, Lubuskie

Medialne "Porozumienie ponad podziałami"

Trzy ogólnopolskie rozgłośnie radiowe zawarły "Porozumienie za radiem". Sojusz ma promować radio jako medium najbliższe odbiorcy, a zarazem doskonałe dla reklamodawców.

- Nie bez powodu na zwrot "Proszę Pani, Proszę Pana" odpowiadamy "Słucham", a nie "Patrzę" - to jedno z haseł wspólnej kampanii RMF FM, Radia Zet i radia publicznego, której celem jest przekonanie i udowodnienie, że radio to medium ze wszech miar atrakcyjne, bo wszechobecne, szybkie i skuteczne.

- Człowiek z natury jest indywidualny i potrzebuje indywidualności w mediach - twierdzi Marek Dworak, wiceprezes radia RMF FM. Działamy wspólnie dla całego radia jako medium które, nawet w dobie globalizacji ma przed sobą dużą przyszłość - dodał. - Twórcy i pomysłodawcy kampanii, która pochłonie ponad półtora miliona złotych nie ukrywają, że liczą iż trafi ona w dużej mierze do reklamodawców. Obecnie udział rozgłośni w całościowych dochodach z reklamy wynosi 7,5% - radio dąży do utrzymania, a jeszcze lepiej, zwiększenia tej wartości.

Posłuchaj relacji warszawskiego korespondenta RMF FM, Konrada Piaseckiego:

RMF

Zobacz także