Marketing: "Boomerang" i "Złoty Znaczek" dla ART FM
Agencja reklamowa ART FM zdobyła dwie główne nagrody w najbardziej prestiżowym w Polsce konkursie marketingu bezpośredniego i reklamy BTL "Boomerang", organizowanym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB). Międzynarodowe jury hojnie nagrodziło kampanię "Ankieta", przeprowadzoną w 2001 roku dla innej spółki Holdingu FM - Broker FM.
Otrzymane nagrody: "Boomerang" - nagroda główna w kategorii "Usługi business to business" (w tej kategorii zgłoszono najwięcej prac i było najwięcej nominacji - aż 6) i "Złoty Znaczek" - nagroda specjalna za "Najlepszy direct mail".
Kampania "Ankieta" miała na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku Broker FM oraz wzrost lojalności Klientów firmy. Do wyselekcjonowanych klientów wysłano specjalne przesyłki, które zachęcały do wypełnienia ankiety dotyczącej m.in. opinii na temat pracy Broker FM, ewentualnych zmian itp. Zachęcono skutecznie - 75% adresatów odesłało dokładnie wypełnione ankiety.
Laureaci Konkursu Boomerang
Statuetki Boomerang - najlepsze kampanie marketingu bezpośredniego zrealizowane w Europie Środkowowschodniej w 2001 roku.
Kategoria: "Dobra konsumpcyjne i artykuły spożywcze":
Statuetki Boomerang:
Kampania Pre-launchowa Peugeot 307", agencja EURO RSCG Dialog, klient Peugeot
Kampania Tyskie Biesiady, agencja BTL Group, klient Kompania Piwowarska.
Wyróżnienie:
Kampania "Program lojal dla młodych matek", agencja Ogilvy One, klient Alima Gerber.
Kategoria: "Używki i farmaceutyki":
Statuetka Boomerang:
Kampania "L&M Kierunek Świat - Wybierz Drogę Poznaj Przyjaciół", agencja Leo Burnett, klient Philip Morris
Kategoria: "Usługi typu business to business":
Statuetki Boomerang:
Kampania "KRAFT TOP 100", agencja Ogilvy One, klient Kraft Foods
Kampania "Ankieta Brokera" agencja Art FM, klient Broker FM
Wyróżnienia:
Kampania "Program motywacyjny WITAMINA", agencja Euro RSCG Dialog, klient Electrolux Poland
Kampania "Świąteczne życzenia od Call Center Poland S.A.", firmy Webtel
i Call Center Poland
Kampania "Farmamarketing", firma ECU Marketing
Kampania Klub DHL, agencja Ogilvy One, klient DHL
Kategoria: "Usługi typu business to consumer":
Wyróżnienia:
Kampania "Zaproszeniowo- powitalna programu 5PLUS, agencja Euro RSCG Dialog, klient Polkomtel S.A.
Kampania "Wielokanałowa Sprzedaż Konta Inteligo", agencja Call Center Poland, klient Inteligo Financial Services S.A.
Nagrody specjalne Konkursu "Boomerang"
"Złoty Znaczek" - nagroda przyznawana za najlepszą kampanię Direct Mail:
Kampania "Świeża dostawa znad morza", agencja Faber Matrix, klient Stena Line
Kampania "Ankieta Brokera", agencja Art FM, Klient Broker FM
"Złota Słuchawka" - nagroda przyznawana za najlepszą kampanię telemarketingową:
Kampania "Świąteczne Życzenia od Call Center Poland" firma Webtel i Call Center Poland S.A.
Sponsorem nagrody specjalnej Złota Słuchawka w 2002 roku została firma telemarketingowa CBB Call Center.
"Złoty Koszyk" - nagroda przyznawana za najlepszą kampanię promocji sprzedaży.
Agencja BTL Group i Klient Kompania Piwowarska za kampanię "Tyskie Biesiady"
Sponsorem nagrody specjalnej "Złoty Koszyk" w 2002 roku została firma Prografix.
Była to już czwarta edycja Międzynarodowych Dni Marketingu Bezpośredniego, organizowanych przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Celem Dni MB jest promocja najwyższych światowych standardów marketingu bezpośredniego oraz stworzenie forum wymiany doświadczeń i nawiązywania owocnych kontaktów biznesowych.
Boomerang to największe w Europie Środkowowschodniej spotkanie profesjonalistów związanych z branżą marketingu bezpośredniego. O wyjątkowo międzynarodowym charakterze wydarzenia świadczy udział gości z zagranicy, zarówno uczestników konkursu, seminarium, jak i wystawców na targach. W programie merytorycznym spotkania znalazły się prelekcje światowych autorytetów z branży marketingu bezpośredniego, już sam udział Lestera Wundermana, twórcy pojęcia "marketing bezpośredni" i założyciela wiodącej, światowej agencji marketingu bezpośredniego, jest wystarczającą rekomendacją tegorocznej edycji Dni Marketingu Bezpośredniego "Boomerang". Hasło tegorocznej edycji Dni MB brzmiało: "Idealny świat ? - dziecinnie proste !"
Idealny świat to idealny marketing. A idealny marketing to dialog (!) z klientem, dzięki któremu poznajemy jego preferencje i potrzeby. Taki marketing to marketing bezpośredni - kontakt z klientem, zdobycie jego zaufania i zbudowanie lojalności.
Organizatorem dni było Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Realizator: Eskadra sp. z o.o. Patronat: FEDMA (Federacja Europejskich Stowarzyszeń Marketingu Bezpośredniego). Sponsor Strategiczny: Claritas. Sponsorzy Główni: Poczta Polska. Sponsorzy: Ctm, Meiller Direct, Prografix. Patroni Medialni: AMS, Brief, Businessman Magazine, Modern Marketing, Onet.pl, Puls Biznesu,
Buduj z nami idealny świat, świat marketingu bezpośredniego! To na prawdę dziecinnie proste!