Pogoda
Warszawa

Zmień miejscowość

Zlokalizuj mnie

Popularne miejscowości

  • Białystok, Lubelskie
  • Bielsko-Biała, Śląskie
  • Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie
  • Gdańsk, Pomorskie
  • Gorzów Wlk., Lubuskie
  • Katowice, Śląskie
  • Kielce, Świętokrzyskie
  • Kraków, Małopolskie
  • Lublin, Lubelskie
  • Łódź, Łódzkie
  • Olsztyn, Warmińsko-Mazurskie
  • Opole, Opolskie
  • Poznań, Wielkopolskie
  • Rzeszów, Podkarpackie
  • Szczecin, Zachodnio-Pomorskie
  • Toruń, Kujawsko-Pomorskie
  • Warszawa, Mazowieckie
  • Wrocław, Dolnośląskie
  • Zakopane, Małopolskie
  • Zielona Góra, Lubuskie

Do czego zasady zobowiązują premiera?

PiS rusza z ofensywą marketingową. Na razie wykupiło kilkaset billboardów w dużych miastach. We wtorek rusza emisja nowego spotu reklamowego. Hasło przewodnie: "Zasady zobowiązują".

/East News

nie mógł tolerować tego co było udziałem niektórych polityków wysokiego szczebla, zarówno związanych z PiS jak i z Samoobroną - podkreślił.

Poseł przypomniał, że z hasłem walki z korupcją PiS szło do poprzednich wyborów. - Tym zasadom jesteśmy wierni, nawet jeżeli w konsekwencji mogłoby to oznaczać utratę władzy, nawet jeżeli doprowadziło do rozpadu koalicji rządowej - zaznaczył.

Na tym etapie kampanii na plakatach pojawiać się będzie Jarosław Kaczyński. Na fotografii premier, na tle morza, patrzy w dal, jest bez krawata, w lewej ręce trzyma okulary. W centralnej części plakatu widnieje duży napis "Premier Kaczyński Zasady zobowiązują".

Billboardy mają być utrzymane w czarno białej tonacji, by - jak mówi Dudziński - pokazać, że PiS jest bezkompromisowe w walce z korupcją, niezależnie kogo ona dotyczy. Kiedyś mówiło się o walce z korupcją - zaznacza Dudziński - ale jak dotykała ona własnych szeregów danego ugrupowania, to stosowano inną miarę. Albo coś jest czarne, albo białe - podsumowuje polityk.

- Billboard PiS-u to bardzo dobrze zrobiony graficzny materiał, bardzo przemyślany - ocenił specjalista od marketingu politycznego Eryk Mistewicz.

Jego zdaniem, PiS chce budować wizerunek premiera jako charyzmatycznego męża stanu. Taki samotny jeźdźca i misja do wykonania - podkreślił. - Bardzo czysty, klarowny przekaz - zaznaczył Mistewicz.

Zdaniem specjalisty, partie zrozumiały już, że wyborców nie zdobywa się programem, czy logo partii, ale wizerunkiem lidera, a formuła czerni i bieli odróżni te billboardy od innych pojawiających się na ulicach.

We wtorek rusza też kampania telewizyjna PiS, która będzie nawiązywała do billboardu. W spocie ma występować Jarosław Kaczyński, mają być przedstawione najważniejsze dokonania rządu: "że głos Polski liczy się w Europie, że twardo walczymy z korupcją, że ta walka dotyczy także szeregów związanych z obecną władzą" - powiedział Dudziński. Krótki film kończy się hasłem: "Zasady zobowiązują".

- Dlatego robimy to w ten sposób, gdyż w normalnym trybie trudno jest przebić się z pozytywnymi informacjami. Zazwyczaj media karmią się sensacją, jakimiś aferami, jakimiś nierozważnymi, czy wręcz często głupimi wypowiedziami polityków, natomiast my w spotach chcemy przekazać prawdę o rządach Prawa i Sprawiedliwości - zaznaczył polityk PiS.

30 sekundowe spoty mają być emitowane w TVP, TVN i Polsacie do końca tego tygodnia. Co będzie później? Zobaczymy - odpowiada PiS- owski spec od marketingu.

Pytany, czy ten spot oznacza rozstanie z kampanią negatywną powiedział, że PiS będzie stosowało zasadę oko za oko. - Chcemy prowadzić kampanię merytoryczną, chcemy pojedynkować się na fakty, a nie na oskarżenia, natomiast jeżeli inne partie będą prowadziły w stosunku do PiS kampanię negatywną, to w tym przypadku będziemy stosować zasadę starotestamentową - podkreślił.

INTERIA.PL/PAP

Zobacz także