Pogoda
Warszawa

Zmień miejscowość

Zlokalizuj mnie

Popularne miejscowości

  • Białystok, Lubelskie
  • Bielsko-Biała, Śląskie
  • Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie
  • Gdańsk, Pomorskie
  • Gorzów Wlk., Lubuskie
  • Katowice, Śląskie
  • Kielce, Świętokrzyskie
  • Kraków, Małopolskie
  • Lublin, Lubelskie
  • Łódź, Łódzkie
  • Olsztyn, Warmińsko-Mazurskie
  • Opole, Opolskie
  • Poznań, Wielkopolskie
  • Rzeszów, Podkarpackie
  • Szczecin, Zachodnio-Pomorskie
  • Toruń, Kujawsko-Pomorskie
  • Warszawa, Mazowieckie
  • Wrocław, Dolnośląskie
  • Zakopane, Małopolskie
  • Zielona Góra, Lubuskie

Boeing kpt. Wrony sprzedany

Boeing 767, którym kpt. Tadeusz Wrona 1 listopada 2011 roku awaryjnie lądował na warszawskim Okęciu, został sprzedany - informuje Polsat News.

/AFP

16-letnią maszynę sprzedano na części.

1 listopada 2011 roku w Boeingu 767 Polskich Linii Lotniczych LOT, lecącym z Newark w USA do Warszawy, nie zadział żaden system wysuwania podwozia. Po niemal godzinnym krążeniu nad stolicą kpt. Tadeusz Wrona zdecydował się lądować awaryjnie bez podwozia.

Nikt z 220 pasażerów i 11 członków załogi nie został ranny. W opublikowanym miesiąc po wypadku raporcie wstępnym Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych (PKBWL) stwierdziła, że system hydrauliczny nie zadziałał, bo przez uszkodzony przewód wyciekł płyn. Natomiast już podczas wstępnej inspekcji samolotu specjaliści z PKBWL stwierdzili, że wyłączony był bezpiecznik, który odpowiadał m.in. za elektryczne wypuszczanie podwozia.

INTERIA.PL

Zobacz także