BAR przegania Big Brother Bitwa
Z danych telemetrycznych TNS OBOP wynika, że średnia oglądalność programu Big Brother Bitwa w okresie 3 - 14 kwietnia 2002 wyniosła około 8 procent widowni. Niewielkie wahanie w 13 tygodniu br. (poniżej 7 procent) może wskazywać na to, że część sympatyków tego reality show wybrała konkurencyjny program BAR, emitowany w Polsacie.
Zmiany w preferencjach odbiorców miały jednak charakter przejściowy, gdyż w następnym tygodniu widownia BB wróciła do stałego poziomu. Mimo to oglądalność BARU systematycznie wzrasta i w drugiej części analizowanego okresu przekroczyła próg 8,5% widowni.
Już ponad 60 procent Polaków miało kontakt przynajmniej z jedną relacją programu BAR. W przypadku programu Big Brother Bitwa dane te kształtują się na poziomie 50%. Przedstawione dane dotyczą tylko głównych emisji programów emitowanych około godziny 20.