Pogoda
Warszawa

Zmień miejscowość

Zlokalizuj mnie

Popularne miejscowości

  • Białystok, Lubelskie
  • Bielsko-Biała, Śląskie
  • Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie
  • Gdańsk, Pomorskie
  • Gorzów Wlk., Lubuskie
  • Katowice, Śląskie
  • Kielce, Świętokrzyskie
  • Kraków, Małopolskie
  • Lublin, Lubelskie
  • Łódź, Łódzkie
  • Olsztyn, Warmińsko-Mazurskie
  • Opole, Opolskie
  • Poznań, Wielkopolskie
  • Rzeszów, Podkarpackie
  • Szczecin, Zachodnio-Pomorskie
  • Toruń, Kujawsko-Pomorskie
  • Warszawa, Mazowieckie
  • Wrocław, Dolnośląskie
  • Zakopane, Małopolskie
  • Zielona Góra, Lubuskie

"Jak nie zdążę, to was k*** spalę". MPK Wrocław i hejterskie wiadomości pasażerów

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne we Wrocławiu zaprezentowało film, na którym aktorzy recytują hejterskie wiadomości, jakie na co dzień otrzymują pracownicy MPK od niezadowolonych podróżnych. "'Nienawidze was k****', 'Wszyscy z waszej pracy ch*** i s*** które nie otwierają drzwi gdy przy nich jestem' (pisownia oryginalna - red.)" - brzmią wpisy.

"Jak nie zdążę, to was k*** spalę". Wulgarne wiadomości od pasażerów MPK Wrocław
"Jak nie zdążę, to was k*** spalę". Wulgarne wiadomości od pasażerów MPK Wrocław/MPK Wrocław/materiały prasowe

"Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne we Wrocławiu utrzymuje stały kontakt ze swoimi pasażerami. Mogą oni kontaktować się z przewoźnikiem m.in. za pośrednictwem infolinii oraz mediów społecznościowych. Na samym tylko Facebooku MPK otrzymuje kilkadziesiąt wiadomości dziennie" - informuje przewoźnik w komunikacie prasowym.

Spot MPK z okazji Dnia życzliwości

MPK Wrocław zaznaczyło, że "rozmowy najczęściej dotyczą bieżącego funkcjonowania spółki i przebiegają kulturalnie. Niekiedy są to pytania o aktualne zdarzenia w ruchu drogowym, innym razem pochwały dla kierowców i motorniczych".

Jednak z okazji Dnia życzliwości MPK przygotowało klip, na którym prezentuje "szokujące wiadomości, jakie niekiedy otrzymuje od niektórych użytkowników". Przygotowany przez spółkę film, w którym wystąpili także ludzie zatrudnieni w MPK, ukazuje autentyczne, jak przekonuje MPK, treści wulgarnych, niekiedy wprost nawołujących do agresji, wiadomości. "Nienawidze was k****", "Wszyscy z waszej pracy ch*** i s*** które nie otwierają drzwi gdy przy nich jestem", "Jak nie zdaze tam gdzie mam zdążyć to was k**** spale" - to tylko niektóre z nich.



"Po drugiej stronie ekranu także jest człowiek"

- W ten nieszablonowy i być może szokujący sposób zwracamy uwagę na bardzo poważny problem związany z agresja w internecie - mówi Krzysztof Balawejder, prezes MPK Wrocław, cytowany przez przez polsatnews.pl.

Spółka zapewnia, że rozumie emocje swoich pasażerów. - Czasami nawet podzielamy te emocje. Ale sposób ich wyrażania musi mieć granice - dodaje Balawejder. "Nasz przekaz jest jednoznaczny: po drugiej stronie ekranu także jest człowiek, ze swoimi emocjami i uczuciami. Dlatego bądźmy dla siebie bardziej mili i życzliwi - nie tylko w dniu życzliwości" - prosi MPK w komunikacie.

Wszystkie zacytowane w spocie wiadomości dotarły do MPK Wrocław za pośrednictwem social mediów.

INTERIA.PL

Zobacz także