Harry Potter, Coca Cola i batoniki Mars
Hollywoodzka wytwórnia Warner Bros. podpisała kolejny kontrakt promocyjny, dotyczący filmu "Harry Potter i kamień filozoficzny". Po zawarciu umowy z koncernem Coca-Cola, który został głównym partnerem promocyjnym filmu, tym razem producenci obrazu podpisali umowę z firmą, która ma wyprodukować słodycze opisane w książkach o Harrym Potterze.
Światową premierę filmu "Harry Potter i kamień filozoficzny" zaplanowano na 16 listopada. Producenci obiecują, że będzie można go oglądać jedząc cukierki Harry'ego Pottera i popijając colę z Harrym Potterem na puszce.
Producent znanych batoników Mars nabył wyłączne prawa do wszystkich rodzajów łakoci, opisywanych w bestsellerach Joanne K. Rowling o małym czarodzieju Harrym. Premiera "magicznych" cukierków odbędzie się wraz z premierą filmu.
Przedstawiciele producenta słodyczy nie chcieli zdradzić szczegółów swojej przyszłej współpracy z Warner Bros. Nie ujawniono wartości kontraktu oraz szczegółów marketingowych i dystrybucyjnych.
- Naszym wyzwaniem jest uchwycenie fantazji Harry'ego Pottera i przełożenie jej na wiodącą markę słodyczy. Nie wykluczyliśmy jeszcze żadnych z łakoci wymienionych w książkach - czytamy w komunikacie firmy.
Jest to już drugi duży alians promocyjny producentów filmu o Harrym Potterze. W lutym studio Warner Bros. wybrało koncern Coca-Cola na głównego partnera promocyjnego dla swojego filmu. Wartość tego kontraktu szacuje się na około 150 mln dolarów.
Polscy widzowie obejrzą film "Harry Potter i kamień filozoficzny" w lutym 2002 roku.