Światową premierę filmu "Harry Potter i kamień filozoficzny" zaplanowano na 16 listopada. Producenci obiecują, że będzie można go oglądać jedząc cukierki Harry'ego Pottera i popijając colę z Harrym Potterem na puszce. Producent znanych batoników Mars nabył wyłączne prawa do wszystkich rodzajów łakoci, opisywanych w bestsellerach Joanne K. Rowling o małym czarodzieju Harrym. Premiera "magicznych" cukierków odbędzie się wraz z premierą filmu. Przedstawiciele producenta słodyczy nie chcieli zdradzić szczegółów swojej przyszłej współpracy z Warner Bros. Nie ujawniono wartości kontraktu oraz szczegółów marketingowych i dystrybucyjnych. - Naszym wyzwaniem jest uchwycenie fantazji Harry'ego Pottera i przełożenie jej na wiodącą markę słodyczy. Nie wykluczyliśmy jeszcze żadnych z łakoci wymienionych w książkach - czytamy w komunikacie firmy. Jest to już drugi duży alians promocyjny producentów filmu o Harrym Potterze. W lutym studio Warner Bros. wybrało koncern Coca-Cola na głównego partnera promocyjnego dla swojego filmu. Wartość tego kontraktu szacuje się na około 150 mln dolarów. Polscy widzowie obejrzą film "Harry Potter i kamień filozoficzny" w lutym 2002 roku.