Pogoda
Warszawa

Zmień miejscowość

Zlokalizuj mnie

Popularne miejscowości

  • Białystok, Lubelskie
  • Bielsko-Biała, Śląskie
  • Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie
  • Gdańsk, Pomorskie
  • Gorzów Wlk., Lubuskie
  • Katowice, Śląskie
  • Kielce, Świętokrzyskie
  • Kraków, Małopolskie
  • Lublin, Lubelskie
  • Łódź, Łódzkie
  • Olsztyn, Warmińsko-Mazurskie
  • Opole, Opolskie
  • Poznań, Wielkopolskie
  • Rzeszów, Podkarpackie
  • Szczecin, Zachodnio-Pomorskie
  • Toruń, Kujawsko-Pomorskie
  • Warszawa, Mazowieckie
  • Wrocław, Dolnośląskie
  • Zakopane, Małopolskie
  • Zielona Góra, Lubuskie

Superprewencja w specpułku

Określenie minimalnych warunków wykonania zadań lotniczych, uruchomienie 24-godzinnego zabezpieczenia meteorologicznego tych zadań czy wprowadzenie ciągłej oceny poprawności i sprawdzalności prognoz - takie m.in. zmiany Siły Powietrzne wprowadziły po katastrofie Tu-154M.

/East News

Jak czytamy w "Naszym Dzienniku", dyżurne zmiany 36. Specjalnego Pułku Lotnictwa Transportowego zostaną wzmocnione synoptykami z Szefostwa Służby Hydrometeorologicznej Sił Zbrojnych RP.

Nad pracą Lotniskowego Biura Meteorologicznego 36. SPLT prowadzony jest codzienny specjalistyczny nadzór.

To do 36. splt należał samolot Tu-154M, który 10 kwietnia 2010 r. rozbił się pod Smoleńskiem. Obecnie w składzie pułku pozostaje jeszcze jedna maszyna tego typu.

Więcej w obszernym artykule w "Naszym Dzienniku".

PAP

Zobacz także