"Solidarność" bije w rząd
NSZZ "Solidarność" zaostrza kurs. Jak dowiedziała się "Rzeczpospolita", na cały wrzesień zaplanowana jest kampania medialna związku wymierzona w rząd. Głównym jej elementem będą specjalne spoty przypominające o wydłużeniu wieku emerytalnego i kampania przeciw tak zwanym umowom śmieciowym.
Kampania ma kosztować nawet do 10 milionów złotych - ważą się jeszcze losy, gdzie zostaną wyemitowane filmy. W grę wchodzą Internet, kina i telewizje. Związek wesprze też organizowaną przez środowiska związane z ojcem Tadeuszem Rydzykiem manifestację "Obudź się, Polsko". Komisja Krajowa "Solidarności" zaapelowała do członków i sympatyków związku o udział w proteście, który 29 września przejdzie ulicami Warszawy.
Związkowcy nie odpuszczają wieku emerytalnego, bo nie chcą, aby Polacy szybko zapomnieli, że rząd podjął tę niepopularną decyzję.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
IAR/PAP