Wśród nich są takie czasopisma, jak "Wiadomości Matematyczne", "Przegląd Papierniczy", "Mój Pies", "Magazyn Pielęgniarki i Położnej" czy lokalny tygodnik "Linia Otwocka". Największą popularnością cieszą się jednak w Agencji dzienniki. Funkcjonariusze otrzymują codziennie 51 egzemplarzy "Gazety Wyborczej", 47 "Rzeczpospolitej", 43 "Dziennika Gazety Prawnej" i osiem "Polski The Times". Co ciekawe, ABW zamawia tylko po dwa egzemplarze tabloidów - "Faktu" i "Super Expressu". Spośród tygodników agenci mają do dyspozycji po 27 egzemplarzy "Polityki" i "Newsweeka Polska", 25 "Wprost", sześć "Przeglądu" i pięć "Przekroju". Z zagranicznych tytułów ABW otrzymuje co tydzień pięć egzemplarzy amerykańskiego "Newsweeka" i trzy wydania rosyjskojęzyczne. Oprócz tego pięć egzemplarzy brytyjskiego "The Economist", dwa niemieckiego "Der Spiegel" i jeden amerykańskiego "Time". W prenumeracie jest też jeden egzemplarz francuskiego dziennika "Le Monde". Agencja korzysta również z internetowych wydań brytyjskiego wydawnictwa Jane's. Zamawiana przez ABW prasa trafia m.in. na biurka szefów Agencji i dyrektorów poszczególnych departamentów. Więcej o tym w piątkowej "Rzeczpospolitej". W sumie koszt prenumeraty prasy w 2010 r. wyniesie nieco ponad 200 tys. zł. To o 100 tys. zł mniej niż przed rokiem, gdy Agencja zamawiała 182 tytuły krajowe i 67 zagranicznych. W ramach oszczędności nie tylko zmniejszyła liczbę zamawianych egzemplarzy polskich dzienników i tygodników, ale też zrezygnowała z niektórych zagranicznych tytułów.