Pogoda
Warszawa

Zmień miejscowość

Zlokalizuj mnie

Popularne miejscowości

  • Białystok, Lubelskie
  • Bielsko-Biała, Śląskie
  • Bydgoszcz, Kujawsko-Pomorskie
  • Gdańsk, Pomorskie
  • Gorzów Wlk., Lubuskie
  • Katowice, Śląskie
  • Kielce, Świętokrzyskie
  • Kraków, Małopolskie
  • Lublin, Lubelskie
  • Łódź, Łódzkie
  • Olsztyn, Warmińsko-Mazurskie
  • Opole, Opolskie
  • Poznań, Wielkopolskie
  • Rzeszów, Podkarpackie
  • Szczecin, Zachodnio-Pomorskie
  • Toruń, Kujawsko-Pomorskie
  • Warszawa, Mazowieckie
  • Wrocław, Dolnośląskie
  • Zakopane, Małopolskie
  • Zielona Góra, Lubuskie

Jak obracał się Tu-154M?

Do opisu ostatnich chwil lotu Tu-154M komisja Jerzego Millera używa wartości parametrów zmierzonych i obliczonych. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że się wzajemnie wykluczają - czytamy w "Naszym Dzienniku".

Gazeta przytacza fragment raportu, z którego wynika, że na ostatnim kilometrze lotu wartość kątu przechylenia samolotu od wartości - 90 stopni. Takie przechylenie Tu-154 M miał osiągnąć w odległości 795 metrów od lotniska Siewiernyj. Komisja podaje, że maszyna w tym czasie znajdowała się na wysokości radiowej 15,6 m.

Według "Naszego Dziennika", tak wyznaczony punkt na torze lotu odbiega od rzeczywistości. Przy tej wartości wskazania radiowysokościomierza nie mogły być miarodajne - wskazuje gazeta.

IAR/PAP

Zobacz także