Na plakacie zatytułowanym "Najciemniejsza strona w historii Ameryki" (Darknest Page in American History), na czarnym tle, przedstawiono kopie pierwszych stron 25 dzienników z całego świata. - Chodziło nam o uzyskanie szerokiego przekroju geograficznego stron tytułowych - mówi John Bloom, dyrektor wykonawczy National Press Club, który stał na czele komisji dokonującej wyboru stron przedstawionych na plakacie. John Rupertm - pomysłodawca plakatu i jego projektant - powiedział, że o wyborze zadecydowały cztery kryteria: projekt, jego graficzne zalety i ogólne wrażenie, tytuł i prezentacja informacji, dobór fotografii, oryginalność strony tytułowej. - We wszystkich tych kategoriach "Życie" uplasowało się bardzo wysoko - powiedział Rupert. Tytuły na pierwszych stronach dzienników ilustrują skalą szoku, wywołanego atakami na Nowy Jork i Waszyngton. Wpływy ze sprzedaży plakatu są przeznaczone na Fundusz 11 Września, utworzony w celu pomocy bliskim ofiar tragedii.