Debbie Holt, właścicielka baru w mieście Raleigh, próbowała wytłumaczyć kobiecie, że wieprzowina podczas wędzenia zmienia kolor na różowy i nawet gdyby mięso było przygotowywane dłużej, nie wpłynęłoby to na jego barwę. Pracownicy restauracji Clyde Cooper's Barbeque pokazali nawet kobiecie zdjęcia wędzonego mięsa w Google, mając nadzieję, że ją to przekona - relacjonuje FOX. Klientka restauracji pozostała przy swoim. Kobieta twierdziła, że mięso zostało niestarannie przygotowane, a obsługa miała czas na naprawienie tego błędu. Obsługa zaproponowała kobiecie inny rodzaj mięsa - drób. Klientka z tej opcji skorzystała. Mimo to, po wyjściu z restauracji kobieta zadzwoniła pod alarmowy numer 911. Uznała, że obsługa lokalu zlekceważyła jej obawy. USA: Zemsta klientki restauracji Około 10 minut później w restauracji pojawili się funkcjonariusze policji. Właściciele lokalu byli w szoku. "Wszystko wydawało się być w porządku, wszyscy śmialiśmy się z tej sytuacji, gdy ktoś nie chce słuchać głosu rozsądku i uczyć nas przyrządzania grilla" - napisała właścicielka restauracji w mediach społecznościowych. Na interwencji policji jednak się nie skończyło. Niezadowolona klientki w ramach zemsty wystawiła restauracji jednogwiazdkową recenzję w sieci.