Ambasador i podlegli mu pracownicy tańczą w rytm koreańskiego hitu, który bije rekordy popularności na świecie. Szef Wydziału Kultury ambasady RP w Pekinie Maciej Gaca przekonuje, że szczególnie w Azji liczy się pomysł na dotarcie do odbiorcy. Wideoklip skierowany był do chińskiej publiczności i internautę z Chin miał zainteresować Polską. Dlatego spełnił swoje zadanie - uważa Maciej Gaca. - Przesłanie było takie, żeby pokazać, że zagraniczny dyplomata jest osobą otwartą, przez to sam ambasador jest osobą otwartą i tę otwartość można przenieść na Polskę - mówi Polskiemu Radiu Gaca. Maciej Gaca tłumaczy, że udział w teledysku właściciela sieci sklepów z biżuterią związana jest z jego zainteresowaniem Polską i planami biznesowymi. - Jest to jedna ze wschodzących gwiazd biznesu i osoba, która w 2013 roku swoje plany rozwoju biznesowego wiąże z Polską - dodaje Gaca. Wideoklip z ambasadorem Polski obejrzało już prawie 100 000 osób. "Gangnam Style": O co w tym wszystkim chodzi? Weź udział w plebiscycie i wybierz najważniejsze wydarzenie 2012 roku!