Wśród 324 wystawców, stoiska z miasta Kołobrzeg przewijały się kilkakrotnie. Samodzielnie wystawiały się hotel Aquarius, Pro-Wita czy Kołobrzeska Żegluga Pasażerska a Arka Medical SPA miała swoje stoisko wśród stoisk województwa zachodniopomorskiego. Ponadto Centrum Promocji i Informacji Turystycznej prezentowało w Warszawie ofertę całego miasta. Na 20 m2 wspólnie wystawiało się CPiIT, Uzdrowisko Kołobrzeg S. A., Ośrodek Sanatoryjny Jantar i Polferries. Dodatkowe miasto Kołobrzeg miało swoją ladę i swoje 4,5 m2 na położonym niedaleko stoisku województwa zachodniopomorskiego zorganizowanym przez ZROT. Powierzchnia ta była bezpłatnie udostępniona dla miasta w ramach realizowanego przez Forum Turystyki Regionów programu "Razem Można Więcej", do którego swój akces zgłosiło ostatnio wspólnie RSTU i CPIiT. Stoisko naszego województwa tym razem było przygotowane z pomysłem i profesjonalizmem, co przyniosło natychmiastowy skutek w postaci nagrody przyznanej za najlepsze stoisko przez organizatorów targów. Materiały promocyjne miasta Kołobrzeg, a w szczególności mapy i nowe gazetki cieszyły się dużą popularnością. Zwiedzający pytali dużo o propozycje na majowy weekend, ale też nie brakowało zainteresowanych miastem Kołobrzeg w sezonie. Wśród pytających o miasto byli zarówno goście, którzy znają doskonale Kołobrzeg i z przyjemnością tu powracają oraz tacy, którzy planują przyjechać do Kołobrzegu po raz pierwszy.