Zarządzenie prezydenta Szczecina w sprawie nowego regulaminu pracy wejdzie w życie 1 maja 2009 roku, w praktyce zmiany zaczną obowiązywać od 4 maja (poniedziałek). Od tego dnia w urzędzie miasta zacznie obowiązywać następujący rozkład czasu pracy: • praca w Biurze Obsługi Interesantów oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego na stanowiskach ds. wydawania odpisów aktów stanu cywilnego oraz obsługi kartoteki wykonywana będzie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-16.00 • praca w Wydziale Organizacyjnym na stanowiskach ds. petycji, skarg i wniosków wykonywana będzie w każdy piątek w godz. 7.30-16.30 • praca w filii urzędu przy ul. Rydla wykonywana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.-16. • pracownicy Urzędu Stanu Cywilnego przyjmujący oświadczenia o wstąpieniu w związek małżeński pracować będą w piątki i soboty od godz. 10. do godz. 18. Praca pozostałych jednostek organizacyjnych urzędu będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30. Informacja pochodzi z oficjalnej strony UM Szczecin.