Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo odrzuca stawiane zarzuty Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Szczecinie i twierdzi, że gaz dostarczany do odbiorców na przełomie roku był w pełni kaloryczny. Rachunki w porównaniu do tych z ubiegłego roku są wyższe średnio o sto procent, dlatego Miejski Rzecznik Konsumentów w Szczecinie zasypywany jest reklamacjami. Odbiorcy wietrzą przekręt z jakością dostarczanego gazu. Jest to sprawa bardzo poważna - mówi Longina Kaczmarek. Zażalenia złożyli np. niemal wszyscy mieszkańcy podszczecińskiego Wołczkowa. Rzecznik nie wierzy w tłumaczenia PGNiG i podkreśla, że tak duża ilość skarg nie jest przypadkowa. Czy w konsekwencji dojdzie do sprawy sądowej? - Zobaczymy. Najpierw musimy przejść całą procedurę reklamacyjną. - W zależności od tego, jak się dalej sprawa potoczy, takie będą podjęte dalsze kroki - zaznacza Miejski Rzecznik Konsumentów. Warto zaznaczyć, że znacznie wyższe rachunki za gaz otrzymali nie tylko mieszkańcy województwa zachodniopomorskiego. Reklamacje składają także odbiorcy na Pomorzu i w Małopolsce. Słuchaj Faktów RMF.FM