Sześć zespołów otrzymało złote "Harfy Eola", a srebrne i brązowe przypadły 16 muzykującym grupom. Statuetki przedstawiają harfę, której struny porusza wiatr. Nagrody specjalne jury przyznało pięciu zespołom. Wyróżnienia dla najmłodszych uczestników otrzymały dwie artystki. W tym roku wielką atrakcją dla uczestników imprezy i publiczności był występ profesjonalnego zespołu tańców dawnych "Cracovia Danza", prowadzonego przez utalentowaną tancerkę i choreografa, Romanę Agnel. Perfekcyjne wykonanie, muzyka i kostiumy, projektowane przez Monikę Polak-Luścińską, były dowodem dobrej kondycji współczesnej kultury i sztuki polskiej. Uzupełnieniem koncertu był średniowieczny spektakl baletowo-pantomimiczny. Po raz pierwszy w historii Scholi wykonano także fragment średniowiecznego spektaklu pt. "Gra o Robercie i Marion" Adama de la Halle. Pomysłodawcą przedstawienia był wykładowca na Akademii Muzycznej we Wrocławiu, Tomasz Dobrzański. Na festiwal przyjechało kilkuset uczniów z zespołów instrumentalnych, wokalnych, kameralnych i wokalno-instrumentalnych. Jury pod kierownictwem Agaty Sapiechy przyznało także nagrody promocyjne, uprawniające m.in. do udziału w Międzynarodowym Festiwalu Muzykującej Młodzieży Bydgoskie Impresje Muzyczne i 18. Międzynarodowej Letniej Akademii Muzyki Dawnej w Wilanowie. W dotychczasowych edycjach festiwalu wzięło udział ponad tysiąc zespołów i około 20 tys. młodych artystów. Według obserwatorów, kaliski festiwal stwarza jego uczestnikom profesjonalne warunki i przyjazną atmosferę. Młodzi muzycy, śpiewacy i tancerze ubrani w stroje z dawnych epok prezentują tutaj polskie i europejskie utwory mistrzów średniowiecza, renesansu i późnego baroku. Schola ma charakter czysto amatorski - nie mogą w niej uczestniczyć uczniowie szkół muzycznych. To jedyna w kraju tego typu impreza konkursowa dla uczniów, organizowana w czasie ferii zimowych. Jury oceniało u młodych artystów przede wszystkim zgodność prezentowanej przez nich muzyki i tańca oraz stroju z daną epoką, dobór i opracowanie repertuaru, intonację, ogólny wyraz artystyczny i interpretację stylów muzyki dawnej. W tym roku dostrzegło u uczestników postęp w zakresie poszerzania repertuaru, budowania formy muzycznej, realizacji partii wokalnych i opanowaniu technik wokalnych.