Celem szkolenia jest poznanie elementów związanych z profesjonalną obsługą klienta, budującą dobry image firmy. Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się ze znaczeniem jakości w obsłudze klienta oraz zagadnieniami związanymi z komunikowaniem się z klientem. Szkolenie adresowane jest do osób związanych z organizowaniem sprzedaży produktów i usług w firmie, jak również do właścicieli firm. Szkolenie poprowadzi pan Dariusz Sobolewski - specjalista w dziedzinie marketingu, wykładowca PFP. Organizatorzy szkolenia zapewniają każdemu uczestnikowi komplet materiałów szkoleniowych. Szkolenie odbędzie się dnia 29 stycznia 2008 roku w Urzędzie Miejskim w Gostyniu (sala posiedzeń, RYNEK 2) w godzinach od 10:00 do 15:00. Szkolenie jest całkowicie BEZPŁATNE. W celu rezerwacji miejsca dla Państwa, uprzejmie prosimy o imienne potwierdzenie udziału w szkoleniu droga telefoniczną pod nr telefonu 065 572- 07- 54 do dn. 25.01.2008 r. do godziny 1530. Wiadomość pochodzi ze strony oficjalnej powiatu gostyńskiego.