Kampania zorganizowana w pierwszej połowie lutego z okazji Święta Zakochanych ma zachęcić do odwiedzenia Poznania. Akcja promocyjna sfinansowana z miejskich środków rozpoczęła się w piątek. Plakaty pojawią się w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi, Gdańsku i Gdyni. Według organizatorów kampanii, stylizowane na kartki walentynkowe billboardy mają przełamać stereotypy związane z Poznaniem, zachęcić do odwiedzenia stolicy Wielkopolski oraz pokazać, że mieszkańcy Poznania potrafią się dobrze bawić i śmiać z siebie. Autorzy pięciu, spośród nadesłanych na konkurs żartów, zostaną zaproszeni do spędzenia weekendu w najlepszych poznańskich hotelach. - Z doświadczenia wiem, że taką kopalnią dowcipów o poznaniakach jest Warszawa i trochę Kraków - tam tych dowcipów jest naprawdę sporo. Od ilości i jakości nadesłanych do nas żartów będzie zależało, w jaki sposób je dalej wykorzystamy - powiedział Marek Kłos, pełnomocnik prezydenta Poznania ds. strategii promocji miasta. Kampanii kosztowała 65 tysięcy zł. "Poznańmy się!", to po akcji z życzeniami świątecznymi - drugi etap kampanii reklamującej stolicę Wielkopolski. W grudniu ub. roku poznaniacy na billboardach złożyli życzenia z okazji świąt mieszkańcom m.in Wrocławia, Warszawy, Łodzi i Krakowa.