Dwa razy do roku na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich projektanci, producenci i importerzy odzieży, bielizny, dodatków odzieżowych, obuwia, skór i tekstyliów spotykają się z klientami i prezentują im nowe kolekcje. Jak przekonują organizatorzy, Targi Mody Poznań to najważniejsze wydarzenie biznesowe w branży mody w Polsce. - Targi organizowane są w formule kontraktacji. Zapraszamy do nas handlowców, którzy w trakcie imprezy mogą zamówić najnowsze kolekcje u producentów, lub u dystrybutorów. Targami powinny się zainteresować także osoby dopiero myślące o założeniu własnego biznesu w branży mody. W Poznaniu pojawi się wielu franczyzodawców zainteresowanych poszerzeniem swojej sieci - powiedziała w poniedziałek Marta Siek z MTP. W ramach Salonu Odzieży, Bielizny i Dodatków Next Season pokazana zostanie oferta odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej i młodzieżowej, bielizny oraz dodatków na jesień-zimę 2011/2012. Wystawcy Salonu Mody Fast Fashion prezentować będą ofertę producentów krótkich serii odzieżowych przeznaczonych do sprzedaży detalicznej od zaraz. Ponad 160 marek obuwia i galanterii skórzanej, a także oferta producentów skór zostanie pokazana w ramach Salonu Obuwia, Skóry i Wyrobów Skórzanych BTS. Wiosenne Targi Mody Poznań to także oferta tekstyliów w ramach Salonu Tkanin i Dodatków dla Przemysłu Odzieżowego Tex -Style. Zaś producenci odzieży, bielizny i dodatków odzieżowych będą mogli zobaczyć najnowsze wzory tkanin i zapoznać się z nowymi rozwiązaniami technologicznymi. Siek wyjaśniła, że pokazany będzie m.in. "niezniszczalny" zamek błyskawiczny, stosowany np. w walizkach. Podczas targów oprócz prezentacji kolekcji zaplanowano też konferencje i prelekcje poświęcone m.in. roli internetu w sprzedaży odzieży, efektywnemu marketingowi, a także tendencjom w modzie.